2010-08-29, 15:49
Medlem
-Allahu-Akbar-s avatar
shuu bree
var kan man köpa en väst till hund som man kan lägga vikter i, jag har sett såna några gånger ute . så hunden får mer träning under promenader
Citera
2010-08-29, 15:52
Medlem
Sessilays avatar
http://djurmaxi.se/index.php

Där t ex, har de klövjeväskor man kan använda
Citera
2010-08-30, 03:17
Medlem
kanske testa att gå längre promenader? kanske inte borde ha hund?
Citera
2010-09-01, 19:49
Medlem
okois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Allahu-Akbar-
shuu bree
var kan man köpa en väst till hund som man kan lägga vikter i, jag har sett såna några gånger ute . så hunden får mer träning under promenader

Det är sådant som ofta används till kamphundar. Jag hoppas innerligt att det inte är vad du egentligen är ute efter... Då ska jag själv leta upp dig.
Citera
2010-09-01, 20:19
Medlem
el presas avatar
OM du köper klövjeväskor, tänk på att den måste sitta perfekt annars kan den få ena riktiga skavsår om man lastar tyngder i den. Testade med en på min hund, gick en prommis å kom hem med skavsår nånstans på bogen, kommer inte riktigt ihåg :/
Citera
2010-09-01, 23:18
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okoi
Det är sådant som ofta används till kamphundar. Jag hoppas innerligt att det inte är vad du egentligen är ute efter... Då ska jag själv leta upp dig.

Precis, jag har dessutom statistik på att folk som kampar sina hundar ofta har halsband på sina hundar och ger dem vatten, hoppas du inte gör det.
Citera
2010-09-02, 01:32
Medlem
Jag semikapar tråden lite, jag är ute efter vikt manschetter att sätta på benen (de gör att stegen blir längre och musklerna ökas snabbare) hittade sådana i någon internetbutik i början på sommaren men har glömt bort länken, de var förövrigt alldeles för dyra med

Någon som känner till någon sida där man kan köpa dessa vikt manschetter och helst till ett bra pris?

Får tillägga eftersom någon direkt ropade kamphund och träning för det att min hund är opererad sedan 6 månader sedan i benen och jag lyckas inte bygga muskler tillräckligt snabbt och att han har för vana att ta något kortare steg med ena benet vilket leder till att musklerna tränas olika ändå.

/A.P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in