2004-05-25, 15:49
Medlem
Jag skulle väldigt gärna vilja komma in på en b-one.se webmail
någon som skulle kunna tipsa om något sätt för jag har provat lite bruteforce program men ingen verkar funkar
Citera
2004-05-25, 18:42
Medlem
dezents avatar
du behöver nog inte bruteforcea .. kostar ju bara 12:- / månad för konto .........
Citera
2004-05-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezent
du behöver nog inte bruteforcea .. kostar ju bara 12:- / månad för konto .........
ehh
jag vill ju in på en annans konto
Citera
2004-07-04, 11:02
Medlem
hencoisms avatar
glöm det!

Dom har koll på vad just (DU) vill, tro mig! Lägg ner och köp dig ett eget konto som ovanstående tidigare skrev. Eller köp dig ett bättre liv vettja!
Citera
2004-07-04, 11:25
Medlem
sikass avatar
orka registrera sig bara för att posta det inlägget
vild gissning att du eller din vän arbetar där?
Citera
2004-07-04, 11:53
Medlem
hencoisms avatar
pröva

och? pröva istället, tuffing!
Citera
2004-07-04, 12:47
Medlem
sikass avatar
nej det är väl inget fel i att registrera sig här på FB för att ta del i en diskussion men jag ville bara påpeka att du gör det ganska klart för folk att du har något med b-one att göra.

pröva? försöker du uppmana mig till brott?
du kan vara lugn vilket fall för jag kan inget om bruteforcing (eller hacking).
är förövrigt kund hos b-one så det skulle ju vara lite att kasta sten i glashus.
Citera
2004-07-04, 13:09
Medlem
hencoisms avatar
Okie, först och främst att prompt vilja in på annans konto= bad as "snälla, hjälp mig att hacka ett hotmailkonto" <> f*** o**...

Varför? Är det inte dennes konto? Håll sig borta bara! Exempel, skulle du tycka att det var nice om jag stack in snoken i ditt konto och rotade runt lite? Tror inte det, eller...?

Spekulationer om vart jag jobbar eller....puhhh...som fisken i vattnet men ändå 2/2 fel. Jag är absolut ingen moralkärring men där går gränsen.

Har man så uppenbara problem med en person ifråga får vederbörande antingen skaffa sig större bollar, mer kunskap eller helt enkelt accept. läget och stay put!!

//OldSchool
Citera
2004-07-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hencoism
Okie, först och främst att prompt vilja in på annans konto= bad as "snälla, hjälp mig att hacka ett hotmailkonto" <> f*** o**...

Varför? Är det inte dennes konto? Håll sig borta bara! Exempel, skulle du tycka att det var nice om jag stack in snoken i ditt konto och rotade runt lite? Tror inte det, eller...?

Spekulationer om vart jag jobbar eller....puhhh...som fisken i vattnet men ändå 2/2 fel. Jag är absolut ingen moralkärring men där går gränsen.

Har man så uppenbara problem med en person ifråga får vederbörande antingen skaffa sig större bollar, mer kunskap eller helt enkelt accept. läget och stay put!!

//OldSchool

Handlar inte all cracking, hacking, wardriving osv. om att ta sig in på andras datorer, mail, nätverk där man inte ska ha tillträde? Förstår inte varför du ska brusa upp som en Treo bara för att han vill ha hjälp och hacka ett konto.
Citera
2004-07-04, 19:31
Medlem
dayms avatar
Desstom så är det grymt kul att doppa snoken i andras privatliv.
Citera
2004-07-06, 00:30
Medlem
sikass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daym
Desstom så är det grymt kul att doppa snoken i andras privatliv.

WORD!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in