har en PC Intel core 2 CPU 4400 2GHz, 1GB RAM. kör XP.
an nån anledning så går fläkten igång på högvarv bara jag göra minsta lilla utöver det vanliga. TEX att Firefox är igång och jag kör en Xvid film samtidigt. Finner detta irriterande. nåt man kan göra...
Gammal kylpasta/allmänt dåligt luftflöde i datorn kanske så att medeltemperaturen i din dator ligger strax under vad som krävs för att fläktarna ska ösa igång till 110 %?
har en PC Intel core 2 CPU 4400 2GHz, 1GB RAM. kör XP.
an nån anledning så går fläkten igång på högvarv bara jag göra minsta lilla utöver det vanliga. TEX att Firefox är igång och jag kör en Xvid film samtidigt. Finner detta irriterande. nåt man kan göra...
Hade sånt problem me XP förut men de blev bättre när jag la in mera RAM. Tror de va minnesbrist o maskinen va tvungen å skyffla saker fram å tillbaks hela tiden ... kan de va så?
Blev skillnad i alla fall.
Jag hade samma problem med min Toshiba laptop, händer ofta med sånna datorer. Jag visste inte vad det var för problem, så jag lämnade in den. Fläkten var bara full med skit, dom rengjorde den och uppgraderade min BIOS.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!