• 1
  • 2
2010-08-28, 23:14
Medlem
stigmas avatar
Jag har noterat att det bland en del män finns ett intresse av att köpa använda trosor att sniffa på. Nu undrar jag om någon tror/vet ifall det finns en liknande marknad för att sälja använda kalsonger.
I så fall skulle jag kunna tänka mig att öppna en webshop för detta ändamål. Det är väl lagligt att sälja använda kalsonger? Självklart ska alla skatter och allt skötas snyggt.

Endast seriösa svar.
Citera
2010-08-28, 23:18
Medlem
Fuzes avatar
Jadu, helt klart annorlunda tanke, intresset lär säkert finnas men frågan är om utsträckningen är på en sådan nivå att det är lönsamt? Jag tvivlar åtminstone.
Citera
2010-08-28, 23:20
Medlem
FarbrorKjells avatar
Vill inte göra dig besviken, men jag tror du kommer finna marknaden........sviktande, om det ens finns någon efterfrågan på din vara. Givetvis kan jag ha fel, lycka till
Citera
2010-08-28, 23:32
Medlem
stigmas avatar
Tack för svaren.

Jag tänkte mig att kundkretsen ju säkerligen kommer bestå av både homosexuella män och helt vanliga kvinnor. Detta kan bli en kioskvältare.
I webshoppen tänkte jag mig att man kan kategorisera in kalsongerna dels efter modell och hur länge de har burits samt om det finns rester efter ev. sperma och såkallade "fartränder".
Citera
2010-08-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Jag har noterat att det bland en del män finns ett intresse av att köpa använda trosor att sniffa på. Nu undrar jag om någon tror/vet ifall det finns en liknande marknad för att sälja använda kalsonger.
I så fall skulle jag kunna tänka mig att öppna en webshop för detta ändamål. Det är väl lagligt att sälja använda kalsonger? Självklart ska alla skatter och allt skötas snyggt.

Endast seriösa svar.

Har du inte missluckats i ditt liv så här kommer höjdpunkten!
Citera
2010-08-28, 23:40
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellBoy666
Har du inte missluckats i ditt liv så här kommer höjdpunkten!

Nej, det vill jag inte påstå att jag har gjort.
Men denna affärsidé innebär inte heller nåt större risktagande. Det räcker med ett vanligt webbhotellskonto och sen en billig e-handelsplattform med stöd för de vanligaste betalsystemen. Och full diskretion utlovas. Kalsongerna skulle ju skickas diskret och inplastade.
Misslyckas det så misslyckas det. Men några kallingar borde man ju sälja i alla fall. Ett sätt att nå ut kan vara annonsering på div. sexforum och även kanske dela ut flyers på stan.
Citera
2010-08-29, 10:17
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Nej, det vill jag inte påstå att jag har gjort.
Men denna affärsidé innebär inte heller nåt större risktagande. Det räcker med ett vanligt webbhotellskonto och sen en billig e-handelsplattform med stöd för de vanligaste betalsystemen. Och full diskretion utlovas. Kalsongerna skulle ju skickas diskret och inplastade.
Misslyckas det så misslyckas det. Men några kallingar borde man ju sälja i alla fall. Ett sätt att nå ut kan vara annonsering på div. sexforum och även kanske dela ut flyers på stan.

Haha, javisst!
Citera
2010-08-29, 13:17
Medlem
plojboys avatar
Men hur väl använda ska de vara då? Pissgula med fartränder?
Citera
2010-08-30, 02:43
Bannlyst
''Dela ut flyers på stan'' Helvete vad jag skrattade hahaha

inlägg nr. 200
Citera
2010-08-30, 20:01
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Tack för svaren.

Jag tänkte mig att kundkretsen ju säkerligen kommer bestå av både homosexuella män och helt vanliga kvinnor. Detta kan bli en kioskvältare.
I webshoppen tänkte jag mig att man kan kategorisera in kalsongerna dels efter modell och hur länge de har burits samt om det finns rester efter ev. sperma och såkallade "fartränder".

Det är många som skrattar eller förkastar idén, men det finns faktiskt en marknad för detta har jag sett. Jag läste en gång i en dagstidning om att ett helt fotbollslag blev bestulna på sina kalsonger i omklädningsrummet. Visst vore det naturligtvis bättre om den där tjuven hade haft möjligheten att köpa istället. Dock tror jag att marknaden är ganska liten, och vanliga kvinnor hör nog knappast till köparna.
Citera
2010-08-30, 22:04
Medlem
David Pruttons avatar
Tillåter mig att tvivla på att MARKNADEN skulle vara stor.

Om vi ponerar att det finns män som de facto gillar detta, så ligger nog stor del av "njutningen" i att stjäla kalsongerna, att man skulle ta steget att köpa kalsongerna i "blindo" från en hemsida på nätet betvivlar jag starkt.

För all del, tror man på idén så varför inte?
Ser framemot den dan jag får ett flygblad i näven utanför Nordstan, kanske komplett med ett varuprov med?
Citera
2010-08-30, 22:12
Medlem
.pappskalle.s avatar
Använda kalsonger är jag inte ett dugg intresserad av.

Om du däremot har använda sockiplast på lager så tar jag gärna några par!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in