Citat:
Ursprungligen postat av Mobzter
Nätagg/PSU är den silverfärgade "oftast" lådan som sitter inne i datorn som du kopplar in din strömkabel som går in i väggen i . Sen fördelar den strömmen till dom olika komponenterna i datorn Tex grafikkortet . Men eftersom datorn har funerat förut med det Nätagget/psu och du tycker att det låter som att datorn startar "som vanligt -skärmen är svart" så skulle jag tro som någon ovan redan nämt på ett defekt grafikkort .Har du någon polare i närheten som skulle kunna tänka sig låna ut sitt grafikkort åt dig en timme eller 2 så du kan pröva montera det istället för att kontrollera om det är där felet sitter
Tror inte jag kan få tag på det. Dessutom vet jag itne enns vart i lådan grafikkortet sitter eller hur man ska byta det eller så. Det är inte nättagget. Antingen är det grafik kortet som ni säger eller kan det också vara ingången till datorn som gål mellan skärm och dator?? Hur tycker ni jag ska fixa det. Gå in med datorn någonstans. Hur mycket tror ni de eventuella felen kan kosta??
Fan, behöver väldigt viktigt info. Kan man på något sätt få tag på ett dokument på något sätt?
Det är Packard Bell, och nej jag köpte inget extra uttöver det vanliga. Men jag tänkte att det kanske är bättre att gå till dom?