För ett par år sedan hängde jag och en annan flashbackare i Köpenhamn och skämtade apropå FB att vi borde hitta ett massageställe som erbjuder happy endings. Det slutade istället med att vi gick till en mindre strippklubb för att ta ett glas eftersom vi befann oss ganska långt ifrån nattklubbar och större krogar. Väl där inne hade jag verkligen inga tankar på att betala för mer än vår egen dricka, men efter att bara ha kunnat prata engelska med några av tjejerna så kom B (har en tatuering med samma namn) och slog sig ned vid vårt bord och efter ett tag blev jag nyfiken på en privat dans så jag betalade för 15 dyra minuter.
Några dagar senare hittar min polare en dansk porrfilm där B var med så det gör väl inte att jag ångrar tjänsten lika mycket i efterhand. Hade nog inte fått tillfället att ha en porrskådis i bara stringtrosor i knät annars.
Nåja, en ganska rolig line från henne: "Du tycker om mina bröst va?" apropå att jag tog mig friheten att använda lite varma händer.
Trevlig upplevelse, men jag är nog ändå av uppfattningen att det är förnedrande både mot en själv och kvinnan att köpa dessa tjänster även om jag personligen kan tycka att en lapdance är jävligt oförargligt jämfört med prostitution.