2010-08-28, 16:55
Medlem
Är det någon som vet något om Barbie Swede? Var kommer hon ifrån, finns det några mer privata filmer osv?
Citera
2010-08-28, 19:03
Bannlyst
Tips: http://barbieswede.blogspot.com/
Citera
2010-08-30, 16:18
Medlem
Är denna Barbie Swede samma tjej som annonserar ut sig som Barbie-Doll på sexwork.net?
Båda verkar var blonda samt kommer från Malmö?
Citera
2010-09-02, 17:35
Medlem
Radiotystnad. Någon i Malmö som Vet?
Citera
2010-09-02, 18:13
Medlem
Nej, inte om du tänker på BambiDoll.
Citera
2010-09-02, 18:19
Medlem
Plottis avatar
Hon är 22 år gammal, började som nakenmodell.

Hon är med i de svenska porrfilmerna, ridskolan 5 och sexmäklaren. Sen var hon med i svenska magnum.

c-kupa 75C för att vara mer exakt.
Senast redigerad av Plotti 2010-09-02 kl. 18:22.
Citera
2010-09-04, 00:52
Medlem
För ett par år sedan hängde jag och en annan flashbackare i Köpenhamn och skämtade apropå FB att vi borde hitta ett massageställe som erbjuder happy endings. Det slutade istället med att vi gick till en mindre strippklubb för att ta ett glas eftersom vi befann oss ganska långt ifrån nattklubbar och större krogar. Väl där inne hade jag verkligen inga tankar på att betala för mer än vår egen dricka, men efter att bara ha kunnat prata engelska med några av tjejerna så kom B (har en tatuering med samma namn) och slog sig ned vid vårt bord och efter ett tag blev jag nyfiken på en privat dans så jag betalade för 15 dyra minuter.

Några dagar senare hittar min polare en dansk porrfilm där B var med så det gör väl inte att jag ångrar tjänsten lika mycket i efterhand. Hade nog inte fått tillfället att ha en porrskådis i bara stringtrosor i knät annars.
Nåja, en ganska rolig line från henne: "Du tycker om mina bröst va?" apropå att jag tog mig friheten att använda lite varma händer.

Trevlig upplevelse, men jag är nog ändå av uppfattningen att det är förnedrande både mot en själv och kvinnan att köpa dessa tjänster även om jag personligen kan tycka att en lapdance är jävligt oförargligt jämfört med prostitution.
Citera
2010-09-12, 14:53
Medlem
bara i Sverige en lapdance kan jämföras med prostitution!
Citera
2010-10-03, 23:27
Medlem
ronald1457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knazze
bara i Sverige en lapdance kan jämföras med prostitution!

Haha så sant så sant
Citera
2010-10-04, 12:59
Medlem
DenKorteBanditens avatar
Hon strippade på Candy i Stockholm förut. Bott en vända i Danmark och just nu bosatt i Gävle. Bloggen hon använder mest nu är:

http://barbieswede.wordpress.com/
Citera
2010-10-04, 19:04
Medlem
banhxeos avatar
ngn som kan länka torrent eller stream på bruden?
Citera
2010-10-04, 20:09
Medlem
DenKorteBanditens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
ngn som kan länka torrent eller stream på bruden?

Laddade nyss hem älgjakten från puretna. Hennes scen tog tydligen runt 9 timmar att filma i en väldigt otrevlig kyla så hon var inte allt för impad med produktionsteamet.

Hon är ju med i ridskolan 5 som du kan tanka här:

http://thepiratebay.org/torrent/4510642/ridskolan_1-5

Det knepiga med denna fröken är att hon använt så många olika namn vid olika produktioner att det kan vara väldigt svårt att hitta material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in