Har under en längre tid haft problem med att få bluescreens i tid och otid, datorn börjar pipa utav bara helvete och sen rebotar den efter kanske 3min av pipande för att starta windows och helt plötsligt bluescreena igen och så kan det hålla på ett tag innan man lyckas komma in och göra de man skulle på datorn, haft vista tidigare men la om till Windows 7 i hopp om att lösa problemet men de har bara fortsatt... kopierade detta efter att fått upp en ruta där de står "Windows has recovered from an unexpected shutdown" och detta var vad jag hittade i problem details:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Locale ID: 1033
Additional information about the problem:
BCCode: d1
BCP1: 00000010
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 8BC83063
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\082810-16114-01.dmp
C:\Users\****\AppData\Local\Temp\WER-28501-0.sysdata.xm
Om någon lyckas lösa detta har ni all min tacksamhet, ett totalt nerdrage är inte långt borta. //Mvh JPI
Skicka upp minidump-filen istället, inte resultatet från bluescreenviewern då den infon bara säger vilken drivare som var iblandad sist. Förmodligen är det ditt nätverkskorts drivare som buggar och inte tcpip.sys som rapporterat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!