2010-08-28, 12:55
Medlem
zlikyrs avatar
Jag har haft vårtor på pungen i ungefär ett år nu, först trodde jag det bara var vanliga inflammerade talgkörtlar, men de blir bara fler och fler och många har blivit jävligt stora (den största är ungefär ½ cm ). Fråga mig inte varför jag inte varit hos en gynekolog, det har jag inget svar på.

Vet att det finns en tråd med en bild på detta fenomen, men den hittar jag inte nu...

Jag är alltså relativt säker på att detta inte är talgkörtlar. Om bild önskas kan det ordnas...

Kan tillägga att det går att klämma vissa av dem (detta försöker jag göra hela tiden då jag inte kan hålla fingrarna borta och vill ha bort skiten) och det är vitt klet inuti, oftast är kletet torkat.
Senast redigerad av zlikyr 2010-08-28 kl. 13:05.
Citera
2010-08-28, 13:14
Medlem
ZloHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Fråga mig inte varför jag inte varit hos en gynekolog, det har jag inget svar på.
Du har antagligen inte gått till en gynekolog för att de är för kvinnor, du borde nog gå till en urolog snarast.
Citera
2010-08-28, 21:28
Medlem
Stryops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Jag har haft vårtor på pungen i ungefär ett år nu, först trodde jag det bara var vanliga inflammerade talgkörtlar, men de blir bara fler och fler och många har blivit jävligt stora (den största är ungefär ½ cm ). Fråga mig inte varför jag inte varit hos en gynekolog, det har jag inget svar på.

Vet att det finns en tråd med en bild på detta fenomen, men den hittar jag inte nu...

Jag är alltså relativt säker på att detta inte är talgkörtlar. Om bild önskas kan det ordnas...

Kan tillägga att det går att klämma vissa av dem (detta försöker jag göra hela tiden då jag inte kan hålla fingrarna borta och vill ha bort skiten) och det är vitt klet inuti, oftast är kletet torkat.

Som du skrev, vanliga talgköttlar som inte är "inflamerade" , dvs inte har blivit finnar. Gå till UM om du har åldern inne och/eller VC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in