Du får helt enkelt prova dig fram. Det kan vara så att du kanske behöver halva eller mer troligt flera stycken. Jag vet inte om det finns någon brytskåra på dem, gör det inte det så är det inte meningen att du ska ta mindre. Sobril är trots allt världens lättaste "drog".
Du får helt enkelt prova dig fram. Det kan vara så att du kanske behöver halva eller mer troligt flera stycken. Jag vet inte om det finns någon brytskåra på dem, gör det inte det så är det inte meningen att du ska ta mindre. Sobril är trots allt världens lättaste "drog".
Okej, tack! Det finns en brytskåra på den här så jag får väl börja smått och fylla på. Hur länge brukar det på tom mage ta innan man märker av nåt?
Jag har aldrig tagit Sobril förut. Vad kan vara en bra dos för att bli ångestfri? Jag vill kunna fungera bra i livet annars.
Jag har endast 1 tablett på 10mg. Bör jag ta hela eller räcker det kanske med mindre?
Då du vet att du bara har en så dela den och testa, låt det gå ett par timmar och utvärdera, är ångesten kvar, ta andra halvan, är den borta så vet du - hur svårt kan det va om du tänker efter lite.
Sobril är så fruktansvärt milt. Jag själv skulle troligen inte känna av en näve sådana. Inte för att jag är tuff (vilket jag är) men för att jag vill tro att jag har lite tolerans även om det var några månader sen nu jag sluade kartäta benso.
Men om det är första gången du ger dig på benso så kan det hända att du iaf känner av själva grejen med benso på din sobril.
Då du vet att du bara har en så dela den och testa, låt det gå ett par timmar och utvärdera, är ångesten kvar, ta andra halvan, är den borta så vet du - hur svårt kan det va om du tänker efter lite.
mvh complex
Inte svårt alls men jag tänkte höra mig för iaf. Jag gillar inte att stoppa i mig saker jag inte känner till så jag kollar hellre upp det så noga jag kan.
Jag hade tagit hela då sobril inte är jätte starka och en 10 mg:are är standard dos. Sen kan det ju vara så att du bara behöver en halv.
Prova en halva å vänta ca 20 minuter, hjälper det inte så ta andra halvan oxå.
haha,komigen de tar 30-40 min för sobrilen att värka!Då kan han inte vänta 20 minuter bara?*
Sen 10 mg, ta halva i början om du bara är ute efter att bli ångestfri,själv kör jag på 2-3 15mg om dagen för att hålla mig ångest fri.Sen mer om man vill bli flöddrad såklart.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!