2023-03-22, 20:36
Medlem
FuckSwedens avatar
Vem fan bryr sig om algerna är bra för miljön? Misha, gå och dränk dig.
Citera
2023-03-23, 08:05
Medlem
0.39s avatar
ÄNTLIGEN åkte den odräglige
ut! En bluffmakare av rang, nästan i nivå med bluffmästaren Roy för några säsonger sedan som hängde sig kvar på andras meriter.
Citera
2023-03-23, 12:46
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.39
ÄNTLIGEN åkte den odräglige
ut! En bluffmakare av rang, nästan i nivå med bluffmästaren Roy för några säsonger sedan som hängde sig kvar på andras meriter.

Vad som är bluff är att kanalen bestämt sig för att det måste bli en kvinnlig vinnare i år. Kvinnorna kan laga mat som egentligen smakar bajs och juryn kommer ändå säga att det smakar gudomligt eftersom det är bestämt så. Så genomskinligt.
Citera
2023-03-23, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Fanny kommer vinna hela bajset påstår jag

Känns det inte lite som att Nazuk redan på förhand vunnit?

Första momentet igår var ju ett skämt snacka om att gynna en deltagare som jag nog aldrig tidigare sett i programmet.

Nazuk har väl inte imponerat så mycket genom säsongen kan jag tycka? förutom på domarna då (nä ser inte storheten borde knappast varit topp 3)

Hon borde inte ens få vara med för någon "Amatörkock" är man väl knappast när man redan vunnit en mattävling tidigare

Stephanie känns väl som den som kommer falla på målsnöret och bli 3:A trots att hon (framstått som stjärnan i denna säsongen iallafall hos tittarna)

Fanny har legat stabilt topp 3 hela säsongen kan jag tycka (värken presterat jättedåligt eller superbra förrens igår) snacka om att leverera när det verkligen behövs
Citera
2023-03-23, 17:32
Medlem
Får man inte en känsla av att kvalitén på årets deltagare är lägre än vanligt?
Citera
2023-03-23, 20:11
Medlem
Väldigt mycket ögonblick på Stephanies rumpa. Men vem i hela helvete tvinga henne att byta från tighta ljus byxor som nästan äts upp av hennes röv till ett par svarta jeans så man inte ser mer. Helvete.

Men i dom vita byxorna såg man att producerar mycket bajs.

Hoppas hon vinner för hon är definitivt snyggast.

Nazuk ser ut som en groda och fanny ser ut att vara 12 år. Samma kropp iaf.

Undrar hur många kroppar sacharias och domarna kommer slakta och äta. Blir ju bara mer och mer uppenbart att dom äter flertalet människor varje vecka.
Citera
2023-03-29, 20:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullrull
Väldigt mycket ögonblick på Stephanies rumpa. Men vem i hela helvete tvinga henne att byta från tighta ljus byxor som nästan äts upp av hennes röv till ett par svarta jeans så man inte ser mer. Helvete.

Men i dom vita byxorna såg man att producerar mycket bajs. (FB) Tar Diskontroll av Portabel HD längre tid?

Hoppas hon vinner för hon är definitivt snyggast.

Nazuk ser ut som en groda och fanny ser ut att vara 12 år. Samma kropp iaf.

Undrar hur många kroppar sacharias och domarna kommer slakta och äta. Blir ju bara mer och mer uppenbart att dom äter flertalet människor varje vecka.
Förlåt? var det ordet hon som föll bort?

Fanny ser äldre ut idag, nu går hon in i tonåren med den där frillan.
Framförallt är det hennes bäbisröst i uttalet som är 13 är gammal, men hon är vartfall snygg i sin manshals

Tom's glasartade blick när han fick tänka på henne som petite i sängen när hon presenterade sin kokboksidee Petite Fanny

Sofia henriksson dyker upp men inte samtidigt som Marcus Aulay, synd! är det Tom som ska byta av
i gruvtolvan?

Nazuk verkar genuint trevlig! på ett eskimåvis, svär i TV & försöker nu dominera Tom haha,
hon kallade karlakarlen för "gubben" jäklar vad ärokränkt han blev.
Själv har han sprunit runt och kallat Mica för Mickan hela säsongen, som att inte det skulle betyda
"gubben" motsvarande

Jag ångrade mig! vi river inte det mångkulturella sverige trots allt, Stephanies kokbok överbryggar!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-29 kl. 20:36.
Citera
2023-03-29, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullrull
Inte sett avsnittet än men verkar inte som jag missat något.

Det va verkligen inte mycket till volym i brösten hos Stephanie. Jag är ju dock en 100% rumpkille så jag lider inte, det är ju redan bekräftat att hennes häck
är riktigt saftig och smakrik.

Japp! Tänk dig henne på alla fyra, svankandes
Tjejer med små smala häckar e fan inte roligt. Inte ens ett par gungande pattar och vackert ansikte kan väga upp den defekten. Som tur är för dessa tjejer finns det massvis med smygbögar som för syns skull kan bli ihop med dom
Citera
2023-03-29, 22:26
Medlem
XtraXs avatar
Förstod inte riktigt varför de tidigare vinnarna var med, fick ju göra reklam för deras kokböcker om inte annat.
Citera
2023-03-29, 22:31
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Förstod inte riktigt varför de tidigare vinnarna var med, fick ju göra reklam för deras kokböcker om inte annat.
Vitsen var nog att de skulle försöka förstå receptet de fick. Men jag hade nog gärna sett lite mer fokus på hur bra eller dåligt receptet var utformat när juryn gjorde sin bedömning.

Edit. Gillar verkligen "Efter stängning", med dess spännande teman.
Senast redigerad av Stormpiskare 2023-03-29 kl. 22:51.
Citera
2023-03-29, 22:35
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Vitsen var nog att de skulle försöka förstå receptet de fick. Men jag hade nog gärna sett lite mer fokus på hur bra eller dåligt receptet var utformat när juryn gjorde sin bedömning.

Umm de borde ha fått säga vad de tyckte när domarna gjorde sin bedömning.
Citera
2023-03-30, 13:25
Medlem
Amors avatar
Riktigt imponerad av alla tre som var med i semifinalen. De verkar väldigt smaksäkra, även duktiga tekniskt.

Blev geuint hungrig och sugen när jag såg krabbutmaningen, såg otroligt gott ut båda rätterna. Rättvis vinnare dock.

Liten flirt med Myllymäkis stil att använda silofonen. Han är väl den tv-kock som framförallt introducerat den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in