2017-03-30, 08:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtarnekoll
Vet inte om det avhandlats tidigare men råkade snubbla över klaras instagram, "klarasmat" där står att hon är finalist i Sveriges mästerkock.. Klantigt att spoila, men då borde hon ju inte vinna, eller?

Nu aktualiseras ju det här igen. Finalist, inte vinnare. Det kan ju var och en tolka som den vill.

Hon ändrade ju senare till "Topp 12", så hon fick väl bannor för det.
Senast redigerad av tempeZZt 2017-03-30 kl. 08:59.
Citera
2017-03-30, 10:06
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Charlotta har verkligen tillfört serien massor. Men nog ser programmakarna till att få någon som är teve-mässig eller kokboks-mässig som segrare.

Tycker då inte att Klara är rätt person att representera Sveriges Mästerkock, så som hon betett sig i inslagen borde hon bannlysas från planeten. Är det verkligen en sådan person som svenskar tycker om? Producenterna borde fundera på det, samma sak med Bonniers förlag. Skulle du köpa en bok av den personen?
Citera
2017-03-30, 10:15
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Tycker då inte att Klara är rätt person att representera Sveriges Mästerkock, så som hon betett sig i inslagen borde hon bannlysas från planeten. Är det verkligen en sådan person som svenskar tycker om? Producenterna borde fundera på det, samma sak med Bonniers förlag. Skulle du köpa en bok av den personen?

Hon är ett rövhål av rang men dessvärre är hon en duktig kock.. Och till syvende och sist är det ju ingen charmtävling vilket många här tycks tro
Citera
2017-03-30, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nu aktualiseras ju det här igen. Finalist, inte vinnare. Det kan ju var och en tolka som den vill.

Hon ändrade ju senare till "Topp 12", så hon fick väl bannor för det.

Ja sedär, hon har ändrat. Då tabbade hon sig nog när hon skrev så. Bara hoppas min teori med finalist men inte vinnare slår in. Än om varken Gillis eller Klara är några favoriter, så hoppas jag verkligen Gillis vinner.
Citera
2017-03-30, 16:34
Medlem
von_Ss avatar
Vad är det för jävla skit de har börjat med och servera maten i en stekpanna? Görs detta på riktiga restauranger? Varför tror de att platta tallrikar varit populära i så många år?
Citera
2017-03-30, 16:51
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Vad är det för jävla skit de har börjat med och servera maten i en stekpanna? Görs detta på riktiga restauranger? Varför tror de att platta tallrikar varit populära i så många år?
Ja, det serveras mat ur stekpannor på riktiga restauranger. Fick pytt-i-panna serverad i just en stekpanna, lite kul faktiskt.
Citera
2017-03-30, 17:37
Medlem
Har Klara gått upp i vikt sedan programstart? Diskuterats något?
Citera
2017-03-30, 20:11
Bannlyst
Tror inte ens jag kommer se på sista programmen, varken huvudprogrammet eller efter stängning.
De tre personerna jag ogillat mest sen början är i finalerna..

Seriöst Klara, får rysningar av att bara se henne.. Jag vet exakt vad hon är för typ av tjej..

Gillis som spelar machco och tror han är en cool kaxig dude...

Och Axel, seriöst får ett äckligt falskt intryck av hans mjuka röst och gullande med alla.. Behöver inte ens går in på hur jag tror han är IRL.
Citera
2017-03-30, 20:12
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgzer
Tror inte ens jag kommer se på sista programmen, varken huvudprogrammet eller efter stängning.
De tre personerna jag ogillat mest sen början är i finalerna..

Seriöst Klara, får rysningar av att bara se henne.. Jag vet exakt vad hon är för typ av tjej..

Gillis som spelar machco och tror han är en cool kaxig dude...

Och Axel, seriöst får ett äckligt falskt intryck av hans mjuka röst och gullande med alla.. Behöver inte ens går in på hur jag tror han är IRL.

Axel har inte varit med på fler avsnitt nu. Du har inte sett på ett tag va
Citera
2017-03-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Censere
Axel har inte varit med på fler avsnitt nu. Du har inte sett på ett tag va
Jo i "Efter stängning' dominerar han.
Citera
2017-03-30, 21:28
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Jo i "Efter stängning' dominerar han.

Jodå men personen skriver ju på så vis att han verkar tro att Axel är med bland de 3 sista?
Citera
2017-03-30, 23:59
Medlem
rovmuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censere
Jodå men personen skriver ju på så vis att han verkar tro att Axel är med bland de 3 sista?

Gillis & Klara i Final

Axel i efter stängning, så jo det stämmer de tre sista som är kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in