2010-08-25, 17:44
Medlem
Peddojannes avatar
Som topic lyder, Går det?
Citera
2010-08-25, 17:45
Medlem
avgns avatar
Om den inte är olaglig så
Citera
2010-08-25, 17:57
Medlem
Sjograss avatar
Tänk på att de flesta(?) rökmixar blir olagliga i Sverige 1 sep, då kan du åka fast på svensk mark.
Citera
2010-08-25, 17:57
Medlem
Roll8ors avatar
Antagligen med tanke på Portugals inställning till droger.

Å andra sidan - varför inte lämna skiten hemma och röka gräs istället på plats? Det är lagligt där.
Citera
2010-08-25, 18:55
Medlem
Peddojannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Tänk på att de flesta(?) rökmixar blir olagliga i Sverige 1 sep, då kan du åka fast på svensk mark.

Tack för detta, beställde just 2 påsar till Så jävla viktigt!
Citera
2010-08-25, 18:56
Medlem
Peddojannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Antagligen med tanke på Portugals inställning till droger.

Å andra sidan - varför inte lämna skiten hemma och röka gräs istället på plats? Det är lagligt där.

Joo fan, men han som jag ska slagga hos verkar ha svårt att få tag på div. substanser
Citera
2010-08-25, 22:43
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peddojanne
Joo fan, men han som jag ska slagga hos verkar ha svårt att få tag på div. substanser

men va?
Ska du ut långt på landsbygden?

Om så inte är fallet så Fråga folk på gatan, folk som ser ut som sådanna man kan fråga, takes one to know one. Men det borde itne vara svårt.
Tar inte lång tid innan du hitar en dealer.
Säkerligen överpris, men igen säkerligen billigare än i Sverige...

jag reste till en jävla by mitt i ingenstans i Norge i några veckor för 2 år sedan. Hade inget röka o var daglig brukare, så psyktorsk som jag var bestämde jag mej helt sonika för att hita fet. Och gjorde så. Tog ett tag och många ansiktsuttryck innan jag fann rätt man dock...
Citera
2010-08-26, 00:35
Medlem
Jo när jag var i portugal såg man folk som satt och rullade jointar på uteserveringen. Dock inte på alla krogar men det fanns minst två krogar i den staden där det spelade gräs musik och de var dekorerade med maja inspererat material. folk satt typ ute och kapprullade =)

Dock är det inte helt lagligt i portugal men sålänge man har under 5g på sig så får man inget straff böter eller dyl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in