2018-12-25, 23:08
Medlem
Kristofer.s avatar
Jag hade 100piller i varje ficka, i bagaget kanske jag hade 4-500tabletter, jag var för väck för att ens tro att jag skulle få konsekvenser så gick glatt igenom 2 tullare som bara glodde.

Ingen prio på att ta fast småmängder nu letas det efter helt andra människor, kör på, jag hade 1 testosteron-vial i framfickan också, såg väl ut som random svenne-banan när jag klev in på arlanda, tokväck i kortbyxor med aldeles för stort intag utav tabletter.
Citera
2019-01-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Tjena!

Hur riskfyllt är det egentligen att stoppa ner 3-4 ikto 2mg i det incheckade bagaget till Thailand?

Vilka konsekvenser skulle jag åka på om dom hittade det?

Någon snälla? åker iväg om 2 veckor, kanske också ska tillägga att jag mellanlandar i Dubai om det har något betydelse.
Citera
2019-01-08, 20:36
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Någon snälla? åker iväg om 2 veckor, kanske också ska tillägga att jag mellanlandar i Dubai om det har något betydelse.
Lägg dem i fickan bara.
Citera
2019-01-11, 15:04
Medlem
Skulle helst köra i munnen de är minst risk att åka fast då, även om du inte kan få med så många.
Citera
2019-01-23, 18:37
Medlem
wgets avatar
En tanke - överväg också om det är värt eventuellt straff för så små mängder. Känns som att det blir värre om de hittar dem gömda än om man har dem i necessären, plånboken eller ytterfacken. Jag brukar försöka få tag i någon långverkande benzo, förslagsvis klonazepam. Poppa precis innan securityn, någon dåsig timme vid gaten och sen är det bara att däcka på flyget. Med det sagt så har jag flugit omedvetet med kvarglömd tram och alprazolam på mig, utan problem.
Citera
2019-02-25, 01:13
Medlem
Ta med några piller på flyget?

Hej. Skall ut och resa och undrar om jag kan lägg 4 blåbär i snuslocket utan att åka på problem. Kan jag tom lägga några i jeansfickan också?

Edit: syftar på från Sverige. Till Sverige från land x vågar jag inte..
Senast redigerad av Raketforandringen 2019-02-25 kl. 01:15.
Citera
2019-02-25, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Hej. Skall ut och resa och undrar om jag kan lägg 4 blåbär i snuslocket utan att åka på problem. Kan jag tom lägga några i jeansfickan också?

Det är inte att rekommendera nej.
Citera
2019-02-25, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Det är inte att rekommendera nej.

Hur skulle detta ens uppmärksammas undrar jag?
Citera
2019-02-25, 01:17
Medlem
RyanBroslings avatar
Citat:
Hur skulle detta ens uppmärksammas undrar jag?

Bollen är rund och vad som helst kan hända, en sak leder till en annan sen sitter du där med dina jävla blåbär och ser dum ut.
Citera
2019-02-25, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyanBrosling
Bollen är rund och vad som helst kan hända, en sak leder till en annan sen sitter du där med dina jävla blåbär och ser dum ut.

En bekant fick med sig två sömntabletter och hade inte ens recept. Inte ens nära att dessa hittades i fickan, hur skulle dem ens?
Måste ha lugnande på flyget.
Citera
2019-02-25, 01:20
Medlem
Citat:
En bekant fick med sig två sömntabletter och hade inte ens recept. Inte ens nära att dessa hittades i fickan, hur skulle dem ens?
Måste ha lugnande på flyget.

Du kan väl svälja pillren innan du går på planet bara?

Hur lång är flygresan?
Citera
2019-02-25, 01:22
Medlem
getbusys avatar
Jag vet en som hade med sig ca 40 st xanor på en utlandsresa en gång. Han hade dom bara i jeansen i fickan och det gick bra, men är inget jag rekommenderar alls. Torskar du blir det inte så kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in