Efter en krasch räddades ca 6000 gamla mail som bunkrades på annan hårddisk.
De ligger i 15 olika mappar.
Nu kan jag inte importera dem till Mail via import, får bara svar att inga giltiga filer hittades.
Kan däremot öppna dem var för sig utan problem men vill gärna ha in dem igen i programmet.
Efter en krasch räddades ca 6000 gamla mail som bunkrades på annan hårddisk.
De ligger i 15 olika mappar.
Nu kan jag inte importera dem till Mail via import, får bara svar att inga giltiga filer hittades.
Kan däremot öppna dem var för sig utan problem men vill gärna ha in dem igen i programmet.
Någon vänlig själ som vet vad problemet är?
Har du provat att dra och släppa filerna in i mail?
Testade en massa olika varianter men kanske inte just den, ska provas då.
Saken är den att det verkar vara mer strul. Nyss gick det inte att ta emot mail alls, omstart fixade dock det problemet, men det hela verkar vara instabilt.
Antar att du menar Time Machine? I så fall nej, det är chefens dator och på den ligger OS 10.4. Blir ju inringd ett par gånger om dagen för att reda ut det han ställer till med, hehe. Skämt åsido.
Antar att du menar Time Machine? I så fall nej, det är chefens dator och på den ligger OS 10.4. Blir ju inringd ett par gånger om dagen för att reda ut det han ställer till med, hehe. Skämt åsido.
Jo jag syftade på Time Machine. Det var tråkigt de, har i och för sig ingen själv Borde fan ta och skaffa en.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!