Nu är det så här att jag har lagt ner mycket av mitt testande av saker och mer eller mindre börjat röka tobak sen några veckor till bax.
Jag gick ut i den den sköna naturen och tog några bloss satt o tänkte och kom på att liljekonvalj är giftigt.
Då började jag fundera på hur är det farligt, är det farligt på det viset att om man råkar få i sig det av en slump o börjar hallucinera(stavning?) eller om man får i sig börjar man må dåligt?
Kollade lite på google det står bara att den är giftigt finns det någon där ute som vet?
jag har oxå gått o tänkt på det där, plockade upp tre blad från liljekonvalj idag när jag va ute o gick med ett par kompissar... det är väl blommorna som är "giftiga" ?? min morsa sa att dom va dödliga när jag va liten tror jag hmm men o andra sidan så sa hon att flugsvamp va det oxå tror jag
jag har oxå gått o tänkt på det där, plockade upp tre blad från liljekonvalj idag när jag va ute o gick med ett par kompissar... det är väl blommorna som är "giftiga" ?? min morsa sa att dom va dödliga när jag va liten tror jag hmm men o andra sidan så sa hon att flugsvamp va det oxå tror jag
jag hoppas att du har läst igenom tråden innan du bestämt dig för att testa men om du testar kan du gjärna skriva vad som händer här skulle vara kul att veta men jag tror inte att det är för hälsosamt
Precis innan jag satte mig här vid datorn var jag irriterad på min syster och tog en vas med liljekonvaljer, plockade ur dem och hällde vattnet på henne. HAHAHA
Inte för att det direkt har nåt med saken att göra, men lol för sammanträffandet... ;D
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!