2010-08-24, 21:45
Medlem
Hur jävla kul kan det vara att svälta sig själv? Löjligt! Snart skiter dom väl i att servera skolmat till alla skolbarn under ramadan eftersom det är en svensk tradition!
Citera
2010-08-24, 21:46
Medlem
Varför ska de göra såhär?

Vad finns det för mening?
Sverige har varit sekulariserat jättelänge, och det verkar som att folket är nöjda med det, då kyrkan tappar medlemmar..

Ni som nu tycker detta är så "hippt" och "bra"..
Vad är bra med en religiös tradition?

Tar det slut vid en? Eller ska vi snart få se "Stening, en ny svensk tradition" ?
Citera
2010-08-24, 21:47
Medlem
Bengrots avatar
Nej, Ramadan kommer aldrig att bli en svensk tradition. Det är ett alldeles för vansinnigt påhitt för det.
Citera
2010-08-24, 21:54
Avslutad
Fyfan!
Citera
2010-08-24, 21:55
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Nej, Ramadan kommer aldrig att bli en svensk tradition. Det är ett alldeles för vansinnigt påhitt för det.

Skulle faktiskt inte förvåna mig om Ramadan faktiskt blir Svenskt inom en sisådär 5 år, med dagens politiker är ingenting omöjligt då deras syn på blattar i allmänhet är bra (Och deras traditioner såklart) medans befolkningen tycker den är anus.

Dagens politiker hjälper inte Sverige ett piss, utan dem bryter ned landet långsamt tills vi kommer till en punkt då Svenskar måste fly till Norge/Danmark/Finland på grund av den härliga kultur som landet nu berikas med
Citera
2010-08-24, 21:57
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Svensk tradition, jo jag tackar.
Vanligt folk är nog likna sugna på det här som de är på ändtarmscancer.
Amen brother! De (muslimerna) får gärna ha sina traditioner men tro inte att vanliga svensson vill ha ramadan och sådant skit. Snart är det väl "svensk tradition" att inte äta griskött också...
Citera
2010-08-24, 21:57
Medlem
Idag hade nya tv-kanalen Premier League HD ett stort reportage om spelare i engelska ligan som är muslimer och som under Ramadan fastar medan de tränar och spelar matcher. Sedan diskuterades det faktum att Premier League lär få se enormt många fler muslimer som spelar för de olika klubbarna och hur man ska anpassa sig efter detta. Diskussionen var så klart väldigt PK och positivt inställd mot muslimer där man visade bilder på en spelare klädd i traditionsenlig dräkt gå in i en enorm moske'.
Kraven från muslimer att slippa vara lediga när svenskar firar sina traditioner och få vara lediga när muslimerna själva har sina traditioner är ju något som drivs på ganska hårt och dyker upp titt som tätt.
Senast redigerad av riffraffer 2010-08-24 kl. 22:00.
Citera
2010-08-24, 21:59
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Skulle faktiskt inte förvåna mig om Ramadan faktiskt blir Svenskt inom en sisådär 5 år, med dagens politiker är ingenting omöjligt då deras syn på blattar i allmänhet är bra (Och deras traditioner såklart) medans befolkningen tycker den är anus.

Dagens politiker hjälper inte Sverige ett piss, utan dem bryter ned landet långsamt tills vi kommer till en punkt då Svenskar måste fly till Norge/Danmark/Finland på grund av den härliga kultur som landet nu berikas med
Nej nej nej, det har mitt och många andras politiska engagemang i SD förhindrat fram till dess. Sverige har vaknat och det kommer snart att bli ett stopp på stolligheterna. Tro mig!
Citera
2010-08-24, 22:00
Medlem
O Dirlewangers avatar
Var kommer alla rasförrädare ifrån? Det är inte konstigt att man börjar tro på allvar om den sionistiska världskonspirationen snart.
Citera
2010-08-24, 22:01
Medlem
Rottweils avatar
Hellre dör jag än att jag tar mig en del av den muslimska traditionen. Jag föddes i Norden, allt vad jag bryr mig om kultur finns här i Norden. Ingen jävla främmande kultur.
Citera
2010-08-24, 22:03
Medlem
Rottweils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Nej nej nej, det har mitt och många andras politiska engagemang i SD förhindrat fram till dess. Sverige har vaknat och det kommer snart att bli ett stopp på stolligheterna. Tro mig!

Kan ligga nånting i det du säger. Thumbs up! En som inte har tappat hoppet!
Citera
2010-08-24, 22:06
Medlem
Raw123s avatar
Inte för mycket religöst inflytande i vårt samhälle tack, enda jag oroar mig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in