2010-08-30, 19:07
Medlem
Satelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Jag ger fan i om du äter bajs, bara jag slipper se folk på tv och gator och torg göra det.
Bör vi andra ta efter ditt självplågeri menar du?

Varför så bitter? Detta är Sverige och folk får göra vad de vill så länge de inte skadar andra, så om folk fastar är det absolut inget du kan göra åt det. Passar det inte kan du dra härifrån.

Du får äta 50kg rent griskött och anmäla dig till Biggest Looser om du så vill. Inte bryr jag mig.
Citera
2010-08-30, 20:01
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sateliten
Varför så bitter? Detta är Sverige och folk får göra vad de vill så länge de inte skadar andra, så om folk fastar är det absolut inget du kan göra åt det. Passar det inte kan du dra härifrån.

Du får äta 50kg rent griskött och anmäla dig till Biggest Looser om du så vill. Inte bryr jag mig.
Men om du bor i ett muslimtät område kommer du märka att våldsbrotten ökar under ramadan
Citera
2010-08-30, 20:23
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:

Var har du fått för dig att folk får göra som de vill?

Varför måste skiten(ramadan) få utrymme i media och synas i almanackan för den skull?
Väger religion tyngre än övriga intressen i ett "fritt" sekulärt samhälle?
Citera
2010-08-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Men om du bor i ett muslimtät område kommer du märka att våldsbrotten ökar under ramadan

Det har jag ingen aning om och kan således inte uttrycka mig något om. Däremot kan jag våga påstå att om det stämmer är det ju förjävligt. Muslimer och framförallt ramadan är (vad jag anser) ren hyckleri. Ni fastar för att få bättre kontroll över er själva och sympatisera med de som har det dåligt ställt (är jag inne på rätt spår eller har jag helt fel nu?) Men vad händer på nätterna eller efter att solen gått ner, äter ni då inte allt ni kan och ser och kommer åt? Och är det så att våldsbrotten ökar så kan väl någon vänlig muslim förklara hur det går till för mig, under ramadan ska väl en troende muslim vara extra snäll och trevlig och således inte utöva någon kriminell handling över huvudtaget? Nu förstår jag att inte alla muslimer (självklart inte ens majoriteten) blir kriminella, men de som isåfall blir det varför fastar de ens då? -Tvång eller påtryckningar? Vari ligger denna religionsfrihet som så många gånger i tråden åberopats hittills isåfall om det är av de skälen man fastar?

/A.P
Citera
2010-08-30, 22:17
Medlem
Citat:

Haha. Skrattar åt ditt inlägg. Du kan inte vara seriös med det du just skrev, det finns ingen som helst fakta eller statistik som bevisar ditt uttalande, om det nu gör det vore det otroligt snällt av dig om du kunde dela med dig av denna. Jag lade själv klart märke till att du skrev "kommer du märka att våldsbrotten ökar".

Inte fan går folk runt och fastar och samtidigt går runt och utsätter sina medmänniskor för våld?
Citera
2010-08-30, 23:40
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfgang1
Haha. Skrattar åt ditt inlägg. Du kan inte vara seriös med det du just skrev, det finns ingen som helst fakta eller statistik som bevisar ditt uttalande, om det nu gör det vore det otroligt snällt av dig om du kunde dela med dig av denna. Jag lade själv klart märke till att du skrev "kommer du märka att våldsbrotten ökar".

Inte fan går folk runt och fastar och samtidigt går runt och utsätter sina medmänniskor för våld?
Det finns ingen sådan statistik därför att pk-politikerna inte utför saker som kan vara skadligt för mångkulturen, muslimerna fastar fan inte när solen gått ner och det är då dom kommer ut och begår brott. Du är säkert ett övre medelklassbarn som bor i ett 100% Svenskt område, är wannabe kommunist och klär dig i trasiga kläder för att verka arbetarklass
Citera
2010-08-30, 23:55
Medlem
Satelitens avatar
Citat:

Jag bor inte i ett område med invandrarmajoritet men det finns ordentligt med invandrare och muslimer och detta stämmer apsolut inte. Jag känner även folk som bor i riktiga blatteställen och det stämmer inte där heller. Det var nog nåt du hittade på, eller hur?
Citera
2010-08-30, 23:56
Medlem
Satelitens avatar
Citat:
Var har du fått för dig att folk får göra som de vill?

Varför måste skiten(ramadan) få utrymme i media och synas i almanackan för den skull?
Väger religion tyngre än övriga intressen i ett "fritt" sekulärt samhälle?

Det står i grundlagen. Du kan tycka vad du vill men faktum är att du inte kan göra nåt åt saken. Om du inte gillar att se fastande människor eller folk prata om ramadan kan du gärna flytta nån annastans, t. ex. Nordkorea.
Citera
2010-08-31, 00:00
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Det står i grundlagen. Du kan tycka vad du vill men faktum är att du inte kan göra nåt åt saken. Om du inte gillar att se fastande människor eller folk prata om ramadan kan du gärna flytta nån annastans, t. ex. Nordkorea.
Så du inbillar dig att allas intressen får utrymme i media och gator och torg?
Om du nu tycker religiösa människor är så bussiga, umgås du även med kristna?
Citera
2010-08-31, 00:02
Medlem
avgns avatar
Citat:
Jag bor inte i ett område med invandrarmajoritet men det finns ordentligt med invandrare och muslimer och detta stämmer apsolut inte. Jag känner även folk som bor i riktiga blatteställen och det stämmer inte där heller. Det var nog nåt du hittade på, eller hur?
Jag bodde flera år i en förort i södra Stockholm . Jag fick se den gå från ett trevligt medelklassområde till ett jävla ghetto på bara ett par år. Under ramadan gick det fan inte ens att vara ute på kvällen(tack Mona)
Citera
2010-08-31, 00:03
Medlem
Satelitens avatar
Citat:
Så du inbillar dig att allas intressen får utrymme i media och gator och torg?

Nej, jag har öppnat ögonen och inser att det svenska folket är utsatt för en judisk komplott.

Citera
2010-08-31, 00:03
Medlem
Satelitens avatar
Citat:
Jag bodde flera år i en förort i södra Stockholm . Jag fick se den gå från ett trevligt medelklassområde till ett jävla ghetto på bara ett par år. Under ramadan gick det fan inte ens att vara ute på kvällen(tack Mona)

Är säker på att du ljuger. Du sitter säkert nånstans i Dalarna och sprider propaganda åt SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in