2010-08-23, 04:11
Medlem
Vettefan om detta hamnade i rätt katerogi eller inte, men kan inget om droger, vill inte lära mig heller.. men iallafall så har min polare köpt några tabletter, som kallas Efedrin, och enligt han, ska det öka fettförbränningen med typ 20 %, du orkar mycket mer osv osv..

Och just nu är det så att jag bantar, går på pulverdiet! och tränar cyckling 5 dagar i veckan, och tänkte nu prova på det där Efedrin.. är det något farligt med det? speciellt när man inte får i tillräckligt med näring i kroppen!...

Gärna fler tips och annan info angående Efedrin.. funkar det ens?.
Citera
2010-08-23, 04:32
Medlem
hungrigmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoogentz
Vettefan om detta hamnade i rätt katerogi eller inte, men kan inget om droger, vill inte lära mig heller.. men iallafall så har min polare köpt några tabletter, som kallas Efedrin, och enligt han, ska det öka fettförbränningen med typ 20 %, du orkar mycket mer osv osv..

Och just nu är det så att jag bantar, går på pulverdiet! och tränar cyckling 5 dagar i veckan, och tänkte nu prova på det där Efedrin.. är det något farligt med det? speciellt när man inte får i tillräckligt med näring i kroppen!...

Gärna fler tips och annan info angående Efedrin.. funkar det ens?.

Om du hade sökt så skulle du ha sätt att det finns en hel del trådar som handlar om efedrin, tex. https://www.flashback.org/t447404.

Och ja det funkar, men va redo på att du kommer svettas som ett djur även när du inte tränar
Citera
2010-08-23, 08:13
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoogentz
kan inget om droger, vill inte lära mig heller.

Citat:
och tänkte nu prova på det där Efedrin.

Citera
2010-08-23, 08:49
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hungrigman
Om du hade sökt så skulle du ha sätt att det finns en hel del trådar som handlar om efedrin, tex. https://www.flashback.org/t447404.
Alltså, att nybörjare ställer sådana här raka frågor, för att få nabbt svar, anser i vart fall inte jag är spammers.

Till frågan: Efedrin, kan man säga, är något av en kusin till amfetamin. Efedrin används också vid tillagandet av metaamfetamin (den farligaste drogen som finns idag),. Nåväl. Regebundet användande av substanser likt efedrin bär med sig biverklingar likt sömnproblem med mardrömmar samt lättirritation och ofta agggressiva beteenden (som är vanliga bieffekter vid långr tids sömnproblem).

P.S. Varför räcker det inte med regelbunden träning, och nyttigt käk för så många kroppsbyggare? 9 ggr av tio, när man ser broilers på stan, så vet ju hur de fuskat till sina kroppar.
Senast redigerad av Pinkskin 2010-08-23 kl. 09:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in