Citat:
Ursprungligen postat av Haveristen
Tanken har slagit mig tidigare, detta relaterat till insättande av ny åklagare och första frikännandet från anklagelserna.
Dvs panik samtal från amerikanska ambassaden till lämpliga personer.
Men det stämmer nog inte
” During a trip to a conference before he came to the Bunker, he thought he was being followed, and his fear began to infect others. “I went to Sweden and stayed with a girl who is a foreign editor of a newspaper there, and she became so paranoid that the C.I.A. was trying to get me she left the house and abandoned me,” he said.
13/6 -10,
http://www.infiniteunknown.net/2010/...-transparency/
Ett citat som kommer upp i flera artiklar på internet, vilken är den kvinnan?
Med risk för att verka vara haverist så tycker jag nog att det är lite intressant ändå.
Det är en intressant personuppgift. Vem var denna kvinna som var så rädd för CIA att hon lämnade sin bostad när Julian bodde där?
En "foreign editor", en korrespondent som bodde i Sverige antagligen.
Få se om vi kan gräva upp denna kvinna. Oss veterligen har hon inte gjort några anmälningar ännu.
OT: Jag är faktiskt lite imponerad över att JA går fram som en slåttermaskin bland kvinnor världen över. Att en populärkulturkändis får fans och groupies är en sak, men en nörd med konstig frisyr och fem mobiler? I och för sig får han hålla tillgodo med psykopater som Jonsdottir, Ardin och Wilen, som hugger honom i ryggen så fort han klivit ur sängen. Är inte så avundsjuk längre.