Citat:
Ursprungligen postat av
duqu
Om man ser till dina egna internetsidor.och anonymares pajkastning, är det solklar att ni två gör precis allt för att smutskasta killen. Ni båda vet mycket väl att sedan Moreno tog makten så genomfördes div säkerhetskontroller på ambassaden, där föranmälan på 1 vecka med passnummer samt full kroppsvisitering gällde, där inget fick föras in = fulla restriktioner typ sedvanligt högsäkerhetshäkte.
Detta har nämnt otaliga ggr i tråden. Ni båda väljer att storljuga i bästa Goebbelsstil förutom www som dessutom kör egen hemsida där vi inväntar rymdödlornas ankomst....
Nu till det bästa, läs följande mycket noggrant:
As part of a Swedish project in support of Assange, a message containing an offer from Melzer to be interviewed was emailed to around 500 individuals, primarily Swedish journalists. Recipients were able to reply with a single click on an embedded link in the message. Not a single journalist did so. In an email copied to Media Lens, Melzer commented:
Källa:
http://medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/2019/908-the-shaving-kit-manufacturing-the-julian-assange-witch-hunt.html
Källan är också ett ABC i hur man utför smutskastning inom MSM, läs och lär.
Själv tycker jag inte man kan kalla min argumentering för smutskastning. Men jag förstår att andra vill försöka få den att verka som sådan.
Jag menar att Assange, Wikileaks, AA, SW, Bini och många andra representerar CIA. Deras motiv är inte alls de de utger sig ha. Därför gör jag narr av deras handlande ibland. Men det är inte av deras person, det är av den roll de spelar i CIA:s teatersällskap.
Assange, Wikileaks, Pamela Anderson, Hrafnsson, advokaterna - alla försökte ju påtala hur svår Assanges situation var. Och då skulle man alltså inte ha nämnt att han inte ens skulle få raka sig! Det hade ju varit ett självklart argument att använda. Det är bara en orsak att jag menar att hans uppsyn är självförvållad. Brist på rakapparat är en efterhandskonstruktion.
Jag skall kolla länken när jag får mer tid. Man måste få grepp om Melzer. Måste bryta diskussionen ett tag nu.