Citat:
Sverige anses inte vara till allmänt åtlöje i världen, utanför JA-svansen. Jag är stolt som svensk att åklagaren och rättsväsendet står upp för principen likhet inför lagen och inte tar hänsyn till JA:s stora ego och paranoia som tagit helt absurda uttryck via flykten undan rättvisan till bananrepubliken Ecuadors ambassad. Vad gäller kostnader så är JA vållande till största delen eftersom det är han som helt på eget beslut tagit till schappen in på ambassaden och därmed är fullt ansvarig för konsekvenser vad gäller kostnader och kvinnornas rättslöshet. UK bär en stor del av skulden via sitt episkt stora felbeslut att ge JA förtroendet med borgen och jag utgår från att om det någonsin uppstår ett liknande ärende så tänker de annorlunda vad gäller borgen. Helt vansinnigt att bevilja borgen då man i högsta instans beslutat att häktningen inte kan överklagas och att han ska föras till Sverige med våld om så behövs.
Stolt svensk gällande det svenska rättsväsendet, principen lika inför lagen, tagit till schappen, flykten undan rättvisan, bananrepubliken, kvinnornas rättslöshet, högsta instans.
Tillåt mig småle!😂
Du lägger ut dina mattor ut av text gång på gång.
Andra i denna tråd har tålmodigt brutit ner dina påståenden och kvar finns bara en dåre som upprepar sig gång på gång och samtidigt väldigt medveten om att allt är förljuget och är överbevisad på alla punkter.
Ärligt, du verkar inte må så bra!😳