Citat:
Ursprungligen postat av m0skel
lite utanför ämnet kanske men, får man fråga varför du inte druckit sen du var 14? åtta år alltså.. alkolism i släkten? dålig första fylla? eller gillar du helt enkelt inte alkohol..
blev mest nyfiken

Err ja du! Lite från både a och b =) Först började det med att jag gav ett löfte om att jag inte skulle dricka alkohol igen (hade en orolig kille som inte gillade när jag blev tipsy pga förre detta alkoholproblem hos honom), och jag ger inte löften som jag inte tänker hålla: bryter inte löften, helt enkelt. (Sedan att den killen visade sig vara ett otroget svin är en annan historia, men det hör inte hit xD).
Utöver det, så är min far alkoholist - så det skulle väl inte vara det smartaste att börja själv, och för det sista ser jag verkligen ingen nytta i att dricka. Jag gillar min hjärna, jag är redan sjukt hyperaktiv, och jag gör redan tillräckligt många misstag xD
Det enda som jag egentligen skulle tycka var kul, skulle vara att smaka sake någon gång, eller andra japanska drycker... <.<
Du kan fråga mer i PMs också, om inte nu massa andra tycker det är kul att läsa min alkohol-historia ;p
(ändring: stavfel)