Började med idiotprogrammet malware doctor eller vad det heter. Den indikerade virus, fast själva programmet var felet.
Sen kraschade systemet och gick inte starta upp, saknades hal.dll eller hall.dll,
Körde i usb även dvd med windows och den började ladda skivan tills det står windows execution eller liknande, så popar en bluescreen upp och står att jag ska avinstalera senaste harddisk eller hardware cotroll? och köra chkdsk /F.
Testade slänga i en tom hårddisk och installera på den, men samma bluescreen kommer upp.'
Någon som vet eller har en kvalificerad gissning på vad det kan vara och vad jag kan göra`??
Sjuka va att när jag körde in en win 7 skiva, så gick det.
Du kan kolla den första skivan med någon slags CD-checker som säger till ifall det finns några repor etc. som stör. Ifall den är helt ok så är det något som är skumt.
Du kan kolla den första skivan med någon slags CD-checker som säger till ifall det finns några repor etc. som stör. Ifall den är helt ok så är det något som är skumt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!