Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2004-05-21, 15:45
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agitator
aj då, busted! Men snälla ändra det tack.

Haha - jag såg det!

Men, jag säger inget .... kanske ...
Citera
2004-05-21, 15:45
Moderator
impieteers avatar
Citat:
aj då, busted! Men snälla ändra det tack.

Visst, gjort. Du håller väl aldrig på med skumraskaffärer på Flashback?

Edit: Här tänkte jag skriva något om att jag visste agitators namn eftersom jag följde hans tidiga dragkarriär, men då antar jag att jag hänfallit åt Språktrådsinternhumor som i bästa fall ahlman och Ruskigbuss hade dragit på munnen åt så jag lät bli.
Citera
2004-05-21, 15:47
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Visst, gjort. Du håller väl aldrig på med skumraskaffärer på Flashback?
jag nej, jag är snäll som en liten ängel...som vanligt
Citera
2004-05-21, 16:02
Medlem
agitators avatar
Citat:
Edit: Här tänkte jag skriva något om att jag visste agitators namn eftersom jag följde hans tidiga dragkarriär, men då antar jag att jag hänfallit åt Språktrådsinternhumor som i bästa fall ahlman och Ruskigbuss hade dragit på munnen åt så jag lät bli.
shit, sånt här är läskigt. Jag vet ju ungefär vilka som var med under min tidiga dragkarriär, men man vet ju alldrig i vilket sammanhang man träffade på dig. Hmm, så är den delen av mitt liv avslöjat också.
Citera
2004-05-21, 16:10
Moderator
impieteers avatar
Citat:
shit, sånt här är läskigt. Jag vet ju ungefär vilka som var med under min tidiga dragkarriär, men man vet ju alldrig i vilket sammanhang man träffade på dig. Hmm, så är den delen av mitt liv avslöjat också.

Kul för dig att du också haft en dragkarriär, men det var egentligen det här inlägget och inläggen runt omkring som jag försökte travestera i vår kära spam- och tramstråd.
Citera
2004-05-21, 16:16
Medlem
agitators avatar
Citat:
Kul för dig att du också haft en dragkarriär, men det var egentligen det här inlägget och inläggen runt omkring som jag försökte travestera i vår kära spam- och tramstråd.
shit, jag fattar ingenting, så det är kanske bäst att inte veta någonting, eller skaffa nytt nick. Jag blir så nyfiken nu, svara på PM!
Citera
2004-05-21, 16:18
Medlem
ahlmans avatar
Skicka PM till mig också är ni snälla... Jag förstår absolut ingenting av det här.
Citera
2004-05-21, 16:20
Moderator
impieteers avatar
Citat:
shit, jag fattar ingenting, så det är kanske bäst att inte veta någonting, eller skaffa nytt nick. Jag blir så nyfiken nu, svara på PM!

Glöm det, gusse! Svarar mycket hellre här. Du vill ju så gärna vara hemlig, kan inte jag få vara samma sak?

Jag tror du slipper ändra nick, jag är rätt ofarlig av mig.
Citera
2004-05-21, 16:27
Medlem
agitators avatar
Citat:
Glöm det, gusse! Svarar mycket hellre här. Du vill ju så gärna vara hemlig, kan inte jag få vara samma sak?

Jag tror du slipper ändra nick, jag är rätt ofarlig av mig.
men, men, det är ju fusk. Du vet vem jag är, men jag vet inte vem du är. Det är ju inge snällt alls. Om bara jag får veta, jag lovar att hålla tyst? En liten ledtråd kan jag väl få iaf. Känner du tt och auto:erotic?
Citera
2004-05-21, 16:37
Moderator
impieteers avatar
Citat:
men, men, det är ju fusk. Du vet vem jag är, men jag vet inte vem du är. Det är ju inge snällt alls. Om bara jag får veta, jag lovar att hålla tyst? En liten ledtråd kan jag väl få iaf. Känner du tt och auto:erotic?

Det var ju hur jag och auto:erotic känner varandra som avhandlades i tråden jag länkade till. *host harkel*
Citera
2004-05-21, 16:40
Medlem
agitators avatar
Citat:
Det var ju hur jag och auto:erotic känner varandra som avhandlades i tråden jag länkade till. *host harkel*
ok, läste inte så noga, man jag tackar för de klargöranden som är gjorda, nu kan jag återigen surfa lungt. Blev riktigt nervös där ett tag, särskilt som du fyllt i samma fördelsedag som en familjemedlem.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in