Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-21, 13:46
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Nej - men en jävla massa banners! :mad:
Klurar på hur fan jag skall få bort dessa utan att behöva betala för tramssidan.
Jag ber om ursäkt om jag var för tyken mot din sida när jag förklarade hur jag hittat dig på en annan sida här på nätet i en annan tråd.
Ser nu att du ändrat din beskrivning i signaturen till det lite mer blygsammare slaget.

Impieteer:
Länka.
Om inte annat blir det roligare för oss andra.

agitator:
Du är inne på rätt spår, men själv anser jag att 3 citat är liiite för mycket. Två är lagom. Helst ska de båda citaten ha en viss koppling också, även om det såklart måste ses som en bonus endast värdig de bästa.
Citera
2004-05-21, 14:36
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Impieteer:
Länka.
Om inte annat blir det roligare för oss andra.

Bra såhär?
Citera
2004-05-21, 14:40
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Bra såhär?
Det duger.
Citera
2004-05-21, 14:45
Medlem
agitators avatar
Citat:
Bra såhär?
NEJ! Jag säger till dig, precis som jag gjorde med Pellenäzan, använd citationstecken! Om du redan uppfyllt din teckenkvot så kan du väl åtminstone vara konskvent? Skäms på dig, fy. Folk som inte kan sina svenska skrivregler vill vi inte ha här. Du får gult kort, kommer jag på dig en gång till blir det rött kort och då får du enbart vistas på forumet under tiden som Sverige spelar matcher i fotbolls-EM.
Citera
2004-05-21, 14:51
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agitator
NEJ! Jag säger till dig, precis som jag gjorde med Pellenäzan, använd citationstecken! Om du redan uppfyllt din teckenkvot så kan du väl åtminstone vara konskvent? Skäms på dig, fy. Folk som inte kan sina svenska skrivregler vill vi inte ha här. Du får gult kort, kommer jag på dig en gång till blir det rött kort och då får du enbart vistas på forumet under tiden som Sverige spelar matcher i fotbolls-EM.
Men... Nu snackar vi ju ändå om länken.

Inte om de citat som finns inskrivna i signaturen.
Citera
2004-05-21, 15:00
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Men... Nu snackar vi ju ändå om länken.

Inte om de citat som finns inskrivna i signaturen.
Ähh, vill jag klaga ska jag väl få det. Jag vill ju vara en liten diktator som tillrättavisar idag, jag vet inte varför, kanske saknar jag min yngre syster eller nått. Låt mig vara nu, annars börjar jag kanske klaga på dig också, buu.
Citera
2004-05-21, 15:02
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Sedan när är det emot svenska skrivregler att länka till enskilda inlägg i sin signatur?
Citera
2004-05-21, 15:03
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ähh, vill jag klaga ska jag väl få det. Jag vill ju vara en liten diktator som tillrättavisar idag, jag vet inte varför, kanske saknar jag min yngre syster eller nått. Låt mig vara nu, annars börjar jag kanske klaga på dig också, buu.
Okej okej, jag förstår.
Ahlman inte fråga mer nu.

Citera
2004-05-21, 15:11
Medlem
agitators avatar
Citat:
Sedan när är det emot svenska skrivregler att länka till enskilda inlägg i sin signatur?
från och med idag, har du inte sett det på flashback-forumet?

Nej det jag menade var att du i din signatur inte är konsekvent vad gäller användadet av citationstecken runt dina "wilda" citat och eftersom jag är en vän av god ordning (nej förresten, jag är god ordning) så befaller jag dig här med att vara konsekvent, använd "" eller inte. Uppfattat?
Citera
2004-05-21, 15:17
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Uppfattat?

Ja, å store språkvårdare.
Citera
2004-05-21, 15:41
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Fyll den med så mycket trams att bannerna försvinner i mängden.

Så - hittade en annan host som låter en slippa banners i början. Kommer väl med tiden - men tills dess finns det en gästbok - där det finns plats för trams. Så slipper jag tänka ut nåt ...
Citera
2004-05-21, 15:43
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ja, XXXXXX.
aj då, busted! Men snälla ändra det tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in