2010-08-19, 22:33
Medlem
Är det nån som vet var eller om man kan köpa en iPhone 4 över internet från England som är olåst? Eftersom dom finns på tradera överallt som är olåsta och att det står att dom är från England, USA osv.
Citera
2010-08-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raivAk
Är det nån som vet var eller om man kan köpa en iPhone 4 över internet från England som är olåst? Eftersom dom finns på tradera överallt som är olåsta och att det står att dom är från England, USA osv.
store.apple.com/uk
Sen får du registrera dig på borderlinx.com för att få en engelsk adress dit den skickas.
Sen skickar dom den vidare till Sverige.
Citera
2010-08-20, 12:52
Medlem
lallees avatar
Jag beställde min från england, men finns det anledning nu när man kan köpa den olåst i sverige?

Iaf så registrerade jag mig på borderlinx.com, därigenom får du en engelsk adress som du använder när du beställer från apple.com/uk. Borderlinx är ett "frakt företag" som ägs av dhl, det är dhl med andra ord. Iaf tog dom drygt 300kr för att skicka telefonen till sverige.
Citera
2010-08-20, 13:39
Medlem
Priset blir lägre om man köper den genom rätt kanaler.
Citera
2010-08-20, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallee
Jag beställde min från england, men finns det anledning nu när man kan köpa den olåst i sverige?

Iaf så registrerade jag mig på borderlinx.com, därigenom får du en engelsk adress som du använder när du beställer från apple.com/uk. Borderlinx är ett "frakt företag" som ägs av dhl, det är dhl med andra ord. Iaf tog dom drygt 300kr för att skicka telefonen till sverige.
Vart kan du få tag i en olåst i Sverige?
Citera
2010-08-20, 17:08
Medlem
lallees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ocr123
Vart kan du få tag i en olåst i Sverige?

för sa mig kanske där. Men har för mig att dom sagt att den ska säljas olåst?

edit: hittade hur de låg till http://www.idg.se/2.1085/1.332337/in...ka-apple-store
Senast redigerad av lallee 2010-08-20 kl. 17:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in