• 1
  • 2
2010-08-19, 19:56
Bannlyst
Såg i tråden "Vilken drog tackar ni nej till om nån bjuder??" https://www.flashback.org/t804869

Att jättemånga tackar nej till hallucinogener och även cannabis. Varför är det så?
Citera
2010-08-19, 20:05
Medlem
WhoFortyTwos avatar
en användare i den där tråden svarade nog på din fråga:

"Psykedeliska droger och cannabis. (Har inte psyket för det. Nej inte ens för cannabis!)"

svårare en så är det nog inte...
Citera
2010-08-19, 20:06
Medlem
Psychoramas avatar
Sluta spela grym för i helvete! din attityd gillas inte här 50-cent Jr.. Ont: Att vissa inte gillar cannabis och hallucinogener kan bero på att dem har anlag för psykiska problem eller har psykiska problem från grunden.. Det går oftast inte ihop. Har du tex Panikångest så kan du förvänta dig att den blir 10ggr värre om du röker en joppe. Inte alltid men oftast. That's it!
Senast redigerad av Psychorama 2010-08-19 kl. 20:08.
Citera
2010-08-19, 20:07
Medlem
Syra är ju en drog som väldigt sällan passar jättebra att ta.
Sen CB, kan det bero på den långa tiden det sitter i kroppen efter ett röktillfälle?

annars så hade ovanstående talare ganska bra förklaring!
Citera
2010-08-19, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Syra är ju en drog som väldigt sällan passar jättebra att ta.
Sen CB, kan det bero på den långa tiden det sitter i kroppen efter ett röktillfälle?

annars så hade ovanstående talare ganska bra förklaring!
Ha! Jag kan ta syra när som helst. Sa jag förresten att jag var 14 år första gången jag tog svamp (cubensis) och syra. Har tagit det skitmånga gånger och aldrig sneat någonsin.

Jag har gått på stan när jag varit trippad och blev aldrig haffad.

Men det kanske bara är jag det.
Citera
2010-08-19, 21:13
Medlem
xaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkisenDeSade
Ha! Jag kan ta syra när som helst. Sa jag förresten att jag var 14 år första gången jag tog svamp (cubensis) och syra. Har tagit det skitmånga gånger och aldrig sneat någonsin.

Men du är skittuff mannen, verkligen!

För att hålla sig till topic;

Finns många anledningar till att inte vilja ta varken CB eller något hallucinogent.

Som några andra redan sagt, psykiska problem.
Pisseprov på G.
helt enkelt inte håller på med det eller har slutat?
osv.osv.osv.osv.

Har du inte hjärna nog för att tänka ut sådant själv?
Citera
2010-08-20, 00:57
Bannlyst
Citat:

Att döma av dina inlägg så "sneade" du långt innan du testade droger. Att man ens provar något sådant vid en ålder av 14 tyder på något riktigt hemskt i ens uppväxt, eller? Varför letar man annars utvägar, ifrån det vi kallar livet.

Jag själv har aldrig rört någon drog förutom alkohol och tobak, that's it. Eftersom att då ditt topic var "Varför tacka nej till h... + cb?" så är svaret för min del klart. Jo, livet har rullat på jävligt bra utan att jag har stoppat i mig något konstigt, trots svåra situationer osv.

Hade bra / kick-ass
Citera
2010-08-20, 00:57
Medlem
Citat:
Såg i tråden "Vilken drog tackar ni nej till om nån bjuder??" https://www.flashback.org/t804869

Att jättemånga tackar nej till hallucinogener och även cannabis. Varför är det så?

Alla gillar inte hallucinogener och CB?
Låter som en rimlig förklaring i mina öron.
Citera
2010-08-20, 18:09
Medlem
BenAsslicks avatar
TS verkar ju vara helt underbart pantad.

Är det så svårt att förstå att folk har olika smak? Jag vet många som inte röker för att dom inte gillar neråtdroger, vet många tjackisar som bara röker om dom verkligen inte hittar något annat att landa på.

Så då återstår ju bara frågan, insåg du inte att folk gillar olika saker eller behövde du bara en anledning till att få spänna dina knarkarmuskler?

Hursomhelst så verkar du sjukt efterbliven.
Citera
2010-08-20, 18:19
Medlem
thegoldenboys avatar
Citat:

För att cannabis och hallucinogener är två drogtyper som kan ge obehagliga rus. Jag har haft mitt livs hemskaste stunder på LSD, men även bland de bästa andra gånger.

Det har alltså inte att göra med att de är farliga fysiska, utan att man kan uppleva negativa känslor. Det har säkert många svårt att förstå vitsen att betala för.
Citera
2010-08-20, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thegoldenboy
För att cannabis och hallucinogener är två drogtyper som kan ge obehagliga rus. Jag har haft mitt livs hemskaste stunder på LSD, men även bland de bästa andra gånger.

Det har alltså inte att göra med att de är farliga fysiska, utan att man kan uppleva negativa känslor. Det har säkert många svårt att förstå vitsen att betala för.
Jaha, själv har jag alltid lyckats få skiten gratis.

Har aldrig sneat heller. Men det är klart det finns ju folk som är klena som tjejer i psyket som inte klarar sånt.
Citera
2010-08-20, 19:58
Medlem
Citat:
Jaha, själv har jag alltid lyckats få skiten gratis.

Har aldrig sneat heller. Men det är klart det finns ju folk som är klena som tjejer i psyket som inte klarar sånt.

Killen som enligt egen utsago varit inlåst på psyk upprepade gånger och skyller allt sitt knarkande på psykiatrin slänger ur sig att andra har _SVAGT_ psyke?

Snacka om att fullständigt idiotförklara sig själv, måste vara väldigt ensamt för dom stackars hjärnceller som fortfarande är vid liv i ditt huvud, personer med ett _STARKT_ psyke söker sig inte medvetet till destruktiva miljöer nämligen, så första dagen du började punda bekräftade du och cementerade du dig själv som svag sinnad när du tog till sådana utvägar för allt "orätt" du påstår samhället gjort dig.

Vore jag som dig skulle jag ringt en självhjälps linje i hopp om att dom mailar instruktioner och ett bälte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in