Så fort jag försöker starta Firefox så fryser det och ser grått och trist ut. Jag kan inte göra ett skit och inte ens adressraden syns. Jag vet heller inte hur man tar bort det (använder Ubuntu 10.04) för när jag försöker hitta det i pakethanteraren eller under programcentralen så finns det inte där; har sökt på både Firefox, Mozilla och under webbrowsers.
Så fort jag försöker starta Firefox så fryser det och ser grått och trist ut. Jag kan inte göra ett skit och inte ens adressraden syns. Jag vet heller inte hur man tar bort det (använder Ubuntu 10.04) för när jag försöker hitta det i pakethanteraren eller under programcentralen så finns det inte där; har sökt på både Firefox, Mozilla och under webbrowsers.
Firefox segar som ett as. Cpu:n går upp över 100% vid uppstart. Programmet blir grått (tänker). Sen funkar det. Samma vid nedstängning, samt så fort jag ska göra några inställningar i Firefox.
Har kört det i safemode, samma problem.
Kör nu Opera så länge, men saknar en del trevliga add-ons.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!