2010-08-17, 21:28
Medlem
Jag har tänkt bygga ett gym av mitt garage, har inte varit så jätte inne i gym förut men har vart på gymmet då och då. Jag har iaf tänkt köpa en http://www.mmsports.se/product.php?p...cat=452&page=1, har en crosstrainer sen tidigare hemma och en boxningssäck. Vad rekommenderar ni mer att köpa ?
Citera
2010-08-17, 22:22
Medlem
Saaatan vilken maskin O.o...

Är trött och orkar inte kolla igenom maskinen.. Men fria hantlar är väll alltid bra & ha?

Situps bänk?
Citera
2010-08-17, 22:25
Medlem
Hiroms avatar
Mycket hänger ju på hur mycket pengar du vill lägga ut. 16 000 för multi-tränings maskinen där verkade ju overkill. Du kommer väldigt långt på en vanlig stång och bänk det känns som det är ett smartare val..
Citera
2010-08-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullaenboll
Saaatan vilken maskin O.o...

Är trött och orkar inte kolla igenom maskinen.. Men fria hantlar är väll alltid bra & ha?

Situps bänk?

Citat:
Ursprungligen postat av Hirom
Mycket hänger ju på hur mycket pengar du vill lägga ut. 16 000 för multi-tränings maskinen där verkade ju overkill. Du kommer väldigt långt på en vanlig stång och bänk det känns som det är ett smartare val..

aa, fria hantlar och Situps bänk är nog bra tips. Jag köper maskinen av en vän som har använt den cirka 10 pass men han ska sälja huset så jag får köpa den billigt.
Citera
2010-08-18, 14:55
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=1eidue2FDxU här ser ni övningarna som finns med. Det jag vill veta är alltså vilka muskler/övningar som fattas på maskinen. Övningar som kan göras på maskinen är

* Shoulder press ( Axlar )
* Squat ( Ben )
* Calf Raise ( Vader )
* Arm Curl ( Bicep )
* Seated row ( Axlar/Rygg )
* Leg Extension ( Ben )
* Lat Pulldown ( Axlar )
* Close grip pulldown ( ? )
* Shrugs ( Nacke )
* Tricep Press ( Tricep )
* Bench Press ( Bröst/Axlar/Tricep
* Close grip Press ( Tricep )
* Ab Crunch ( Mage )
* Tricep press ( Tricep )
* Pec Fly ( Bröst )
Senast redigerad av stridan15 2010-08-18 kl. 15:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in