Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 11:31
  #193
Medlem
Hermann666s avatar
Jag debuterade sexuellt på 80-talet då alla tjejer hade buske så det sågs som det normala. På 90-talet kom den ansade landningsbanan ovanför fittan och man vande sig vid det och hjälpte flickvänner att raka sig. Sedan blev det helrakat och den trenden har väl hållit i sig i 15 år nu i alla fall och jag har kommit att uppskatta det.

De senaste 2-3 åren har det börjat dyka upp buskar i porren igen. Först i USA men nu även i Östeuropa. Först väldigt välansade men nu mer vildvuxna. Har svårt att vänja mig men om ett tag ses nog det som det normala igen.
Citera
2018-10-24, 23:55
  #194
Medlem
Rebali179s avatar
Bobbi Starr i Bush League
Krissy Lynn i vissa scener
Citera
2018-11-02, 11:15
  #195
Medlem
orrecrists avatar
I Japan finns dom. Usch så jävla avtände och äckligt
Citera
2018-11-03, 11:50
  #196
Medlem
400Bens avatar
Bianca Breeze är #1 på detta.

https://www.xvideos.com/models/bianca-breeze#_tabVideos

Bara välja och vraka!
Citera
2021-01-06, 23:37
  #197
Medlem
Ja vi finns. Problemet med rakat är att det ger svamp och konstig lukt. Den där hårpuffen är faktiskt rätt bra. Sen kan man väl trimma om den börjar anta proportioner av regnskogsmått och förgrenar sig ned på benen. Än så länge har det inte hänt dock

Kommer dock inte sluta raka armhålor och ben. Släta ben är fint på kvinnor även om jag tycker att det är upp till var och en att bestämma. Vill man rocka lurvigt eller slätt över hela kroppen är väl en smaksak. Dåligt lukt är dock aldrig trevligt så därför lägger jag min röst på busken.
Citera
2021-01-14, 11:47
  #198
Medlem
MrFiremans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Ja vi finns. Problemet med rakat är att det ger svamp och konstig lukt. Den där hårpuffen är faktiskt rätt bra. Sen kan man väl trimma om den börjar anta proportioner av regnskogsmått och förgrenar sig ned på benen. Än så länge har det inte hänt dock

Kommer dock inte sluta raka armhålor och ben. Släta ben är fint på kvinnor även om jag tycker att det är upp till var och en att bestämma. Vill man rocka lurvigt eller slätt över hela kroppen är väl en smaksak. Dåligt lukt är dock aldrig trevligt så därför lägger jag min röst på busken.

Är benägen att hålla med ovanstående,
Var och en gör som man vill, tycker det är härligt att ni tjejer med hår på fittan fortfarande finns!
Ska man slicka fitta är det bra om det smakar fräscht,
Dock inget som säger att en rakad fitta behöver smaka illa...😉
Citera
2021-01-14, 18:28
  #199
Medlem
VergissMichs avatar
Skulle uppskatta att 50-60% av tjejerna jag legat med har haft någon form av hår på fittan. Dock har de trimmat i mer eller mindre utsträckning. Pratade om just detta om tjejen jag ligger med nu och hon säger att hon känner sig som mest bekväm helt "naturlig" och ska låta håret växa vilt framöver. Ser mycket framemot resultatet!

Jag har egentligen bara två klagomål med håriga fittor. Det ena är att det kan, om än sällan, lukta lite funky. Detta är väl kanske för att håret samlar svett m.m? Det andra är att om håret är väldigt långt på blygdläpparna kan det ibland vara svårt att komma åt med tungan vid oralsex. Utöver dessa petitesser föredrar jag hårigt över rakat alla dagar i veckan! Hur känner ni andra såhär 10 år efter trådstart? Någon som ändrat åsikter under årens gång?

Lite OT men jag har själv experimenterat med min egna frisering och har nu kommit fram till en personlig favorit. Trimma allt hår ovanför kuken någorlunda kort, ca 5mm, och slätraka pung/ljumskar. Detta ger utseendet av ett smått hårigt paket, vilket jag bevisligen gillar, men undviker att få "pansarpung" vid kyligare temperaturer. Något jag får väldigt lätt när jag har hår på pungen. Någon som märkt något liknande? Vad kör ni själva för stil där nere?
Citera
2021-01-26, 19:08
  #200
Medlem
Efter scenen i Kärlek och Anarki kommer tydligen min fru gå över från helt rakad till naturligt.
Citera
2021-01-26, 19:51
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
I Japan finns dom. Usch så jävla avtände och äckligt

Ja, dar har du har som du kan anvanda som tand trad
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback