2010-08-14, 16:42
Medlem
Hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Det finns mängder av berättelser från förr om hur barn blev utsatta för övergrepp från "fula gubbar". Tydligen har inte tiden hunnit ikapp. Utvecklingen har gått framåt på många områden men grabbar i olika åldrar han ännu inte fattat att man ger fan i barn.

När jag skrev att jag inte förstod hur människor är funtade nu för tiden förnekade jag inte att det existerat tidigare, men det är absolut inte i samma utsträckning. Då kan jag tänka mig att det var mer inom familjen det hände, och inte sådana vansinnesdåd som idag där flickor och pojkar blir lurade in på toaletter och dylikt i offentlig miljö.
Citera
2010-08-14, 18:36
Medlem
Snapcounts avatar
Vidrigt och skrämmande

Ung verkar ju Gm även vara : Mannen ska ha varit ung, och polisen utesluter inte att det kan röra sig om en tonårspojke.
När han kom fram till flickan hade han en röd och silvrig herrcykel med sig. Han beskrivs som smal och mörkhårig. På sig hade han jeans och en flerfärgad tröja.

Hur många av dessa barnvåldtäkter sker det per år egentligen ?
Citera
2010-08-14, 18:40
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rilind
rykten säger att det var en serb

Har du något om åldern på honom ?
Citera
2010-08-14, 20:48
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
OT raderat.

Etniciteten på GM är inte känd. Det därför definitivt OT att sväva ut i blattediskussioner.

/Mod
Polisen har släppt denna info.

Citat:
Gärningsmannens signalement: Man, smal kroppsbyggnad, mörkhårig och hade skäggstubb. Iklädd jeans och en kortarmad flerfärgad tröja.

Mannen färdades på en röd/ silvrig herrcykel.

http://www.polisen.se/Skane/Aktuellt/Handelser/Skane/2010-08-14-1607-Valdtakt-Orkelljunga/

Borde väl finns någon som känner igen honom. Örkelljunga är väl inte precis någon turistmetropol.
Citera
2010-08-14, 21:19
Bannlyst
Går det ens att få in den vaginalt i 6årig flicka?
Citera
2010-08-14, 21:29
Medlem
RastaFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelvinFrohike
Kan ej en "Riktigt Svensk" vara mörkhårig och smal?

Svensk eller Invandrare hade hjälp mycket.
Citera
2010-08-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Polisen har släppt denna info.

http://www.polisen.se/Skane/Aktuellt/Handelser/Skane/2010-08-14-1607-Valdtakt-Orkelljunga/

Borde väl finns någon som känner igen honom. Örkelljunga är väl inte precis någon turistmetropol.

Nej om jag kommer ihåg rätt så har bara örkelljunga kommun 2000 invånare.
Citera
2010-08-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskos16
Går det ens att få in den vaginalt i 6årig flicka?

Var inte samlag, det var bara jämförbart med samlag.
Citera
2010-08-14, 22:04
Medlem
kriminal.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Vidrigt och skrämmande

Ung verkar ju Gm även vara : Mannen ska ha varit ung, och polisen utesluter inte att det kan röra sig om en tonårspojke.
När han kom fram till flickan hade han en röd och silvrig herrcykel med sig. Han beskrivs som smal och mörkhårig. På sig hade han jeans och en flerfärgad tröja.

Hur många av dessa barnvåldtäkter sker det per år egentligen ?

"Totalt anmäldes 2007 ungefär 4750 våldtäkter. Av dessa var cirka 1270 mot personer under 15 år"
Läs mer här http://www.kriminal.se/?p=606

Att GM är ung är inte alls särskilt ovanligt,tvärtom. "Medianåldern bland gärningsmännen vid våldtäkt mot barn, där relation mellan brottsoffer och gärningsman saknas, ligger på 26 år, enligt statistik från Brottsförebyggande rådet". Läs mer här: http://www.kriminal.se/?p=752
Citera
2010-08-14, 22:37
Medlem
Terrorfronts avatar
De spelar väl för fan ingen roll va som hänt eller va idioten ha för djävla hudfärg. Va gör de om han så e grön, blå eller turkos??? Fullbordat eller inte, va i helvete spelar de för roll??? Är man så djävla dum å försöker/lyckas våldta en kvinna oavsett........ Nä fyfan, å dessutom såhär ung, hela hennes framtid är förstörd, så varför förstörs inte hans liv?? "Han" får typ ungdomsvård å är ute efter 2 mån å kan göra om allt igen!

Lagförändring:

Fullbordat: Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta
Ej fullbordat: Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta

Fulbordat minderårig: Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta
Ej fullbordat minderårig:Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta

Så,, herr Fredrik reinfeldt, vill du vinna min röst i valet? Inför dödsstraff eller minst kastrering i dessa mål! Ja lovar att ja ska tvinga alla ja känner att rösta på dig då!!!!!
Senast redigerad av Terrorfront 2010-08-14 kl. 22:39.
Citera
2010-08-14, 22:40
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Ja, det är riktigt hemskt. Man tänker att det vore värt det att döda den som är skyldig till det här, även om man åker fast. Men så kommer självbevarelsen in i bilden och man fegar ur. Vad gör man egentligen? Det är ta mig fan dags att lära sig hur man kommer undan med mord.

Sunt förnuft och rättigfärdigande av handligen för sig själv är väll mer eller mindre allt som krävs för att komma undan med mord.
Citera
2010-08-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorfront
De spelar väl för fan ingen roll va som hänt eller va idioten ha för djävla hudfärg. Va gör de om han så e grön, blå eller turkos??? Fullbordat eller inte, va i helvete spelar de för roll??? Är man så djävla dum å försöker/lyckas våldta en kvinna oavsett........ Nä fyfan, å dessutom såhär ung, hela hennes framtid är förstörd, så varför förstörs inte hans liv?? "Han" får typ ungdomsvård å är ute efter 2 mån å kan göra om allt igen!

Lagförändring:

Fullbordat: Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta
Ej fullbordat: Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta

Fulbordat minderårig: Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta
Ej fullbordat minderårig:Tror inte Flashback godkänner mitt förslag om detta

Ska det vara kastrering och dödstraff om det nu är en 16 årig pojkvän som har sex med sin 14 åriga flickvän friviligt, sen blir anmäld av någon förälder och blir dömd till sexuellt utnyttjande/våldtäkt av barn ska han få dödsstraff då? I lagens ögon räknas det som samma brott.

Säger dock inte att jag accepterar att man ger sig på 6 åriga barn! det är sjukt.
Senast redigerad av zebsun 2010-08-14 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in