• 49 722 online
  • 1 128 219 medlemmar
  • 58 549 651 inlägg
2001-08-26, 12:23
förliste verkligen estonia? eller är alltihop en jättelik icensatt bluff?
Citera
2001-08-26, 17:31
Estonia

...och försöker man forska i sanningen kan man bli dömd i domstol...
Citera
2001-08-26, 19:51
Medlem
Estonia

Finns det någonstans i världen förutom Estonia där man beslutat att hälla grus!! över hela fartyget? Fast det avbröt man.
Citera
2001-08-26, 20:24
Medlem
Estonia

Jag undra mig varför undersöker man inte mer hela Estoniaaffären.
Varför är det förbjudet att dyka ner.
De borde plocka upp färjan och undersöka.

Mycket kring estonia e skumt som fan.

Nån som har alternativa länkar som ger lite mer infromation om saken än vad de tillåtna massmedier låter oss veta???
Citera
2001-08-26, 23:40
Medlem
förintelsen och estonia

förintelsen är som alla vet överspelat vid det här laget - oavsett vad som hände är det old news, det är något väldigt misstänkt över att folk fortfarande gapar om förintelsen, den enda tänkbara orsak som jag kan se är att man försöker överskugga det som hände med estonia!

estonia, där försöker man lägga locket på "oroa dig inte över estonia, gå du och läs anne franks dagbok" säger man folk som vill luska på egen hand... görs det filmer om estonia? nej däremot visas det schindlers list på tv..

det är något lurt med detta

varför togs inte skeppet upp, egentligen? vi snackar nu om dom verkliga orsakerna?

varför försöker man sopa estonia under mattan s.a.s. och hälla grus i maskineriet och förtäcka hela fartyget med cement?

vad var det egentligen som hände?

dog verkligen 6 miljoner på estonia, eller var det kanske ännu fler?

varför får inte dom anhöriga veta? finns det fler anhöriga?

stämmer det att palmevapnet slängdes i samma vatten som där estonia förliste, om det förliste? och ligger i så fall magnumrevolvern i lastbrunnen på estonia?

ligger det nåt i det rykte att estonia används som dumpningsplats för maffian av oönskade personer?

finns det kopplingar mellan nazismen och estonia? i så fall vilka?

det är många frågor, få svar... som så många gånger förr när det gäller revisionism...

Citera
2001-08-26, 23:56
Medlem
förintelsen och estonia

Adolf Hitler gick under med Estonia! Han var på hemresa från Antarktis till Tyskland och tog vägen över Ryssland. Han hade i många år dolt sig på Elefantön i Antarktis där de medföljande läkarna från Rikskansliet i Berlin 1945 lyckats hålla honom evigt ung. Det är denna sanning som man med alla medel försöker dölja! Fast det verkar som om det ändå finns många trogna plagiatörer av honom på denna sida, som Julius Streicher, Geldfeld o.s.v.

F.ö.: Enligt nya revisionistiska forskningar omkom inte 857 personer på Estonia, utan endast 1, alltså nämnde Adolf Hitler. Det är f.ö. oklart om han drunknade eller omkom när han föll utför en trappa. De övriga 856 har aldrig funnits på båten men deras "efterlevande" anhöriga försöker helt fräckt pressa ut mesta möjliga pengar av försäkringsbolagen. Sten Andersson och Göran Persson har haft en väl dold dispyt även om detta.
Citera
2001-08-27, 00:20
Medlem
förintelsen och estonia

Verkligen kul. Jag tycker ochså att det som har varit om Estonia har varit konstigt. Jag vet inte vad som hände, Men jag misstänker att det är något som inte stämmer riktigt.

Varför inte bara bogsera upp båten och se, konstigt att man inte får det. hrm.

Snibben, I framtiden så kan du ju sluta att referera om och till mig när du för dina löjliga diskussioner. Jag uteblir hemskt gjärna ifrån dem.
Citera
2001-08-27, 02:01
förintelsen och estonia

Ähh fan nu går jag ocj onanerar en stund har inte fått tag på en tjej ännu och puman är görsur på mig för att jag är fetare än han.

Er Goj Gojim
Citera
2001-08-27, 11:41
Estonia

jag tror göran persson och mona salin är fega dom törs inte ta konsivensen för vad som kommer fram
Citera
2001-08-27, 15:43
Medlem
Estonia

jag blir misstänksam bara då man förbjuder privata undersökningar av vraket med ursäkten av "gravfridslagen".

Varför kör man bort och förbjuder alla undersökningar av estonia?
Citera
2001-08-27, 17:16
Medlem
förintelsen och estonia

Vad har en stackars överlevare som jag med den ondskefulle Hitler att göra. Jag blev själv gasad till döds i Sobibor så jag kräver en ursäkt.

Jag kräver även att man bygger ett monument till de män som räddade livet på mig och tusentals andra judar Indiana Jones och ET.
Citera
2001-08-30, 18:52
Estonia

Estonia sjönk för att rederiet sket i säkerhetsbestämmelser. Det finns nog ingen konspiration, men bäst vore om Sverige, som det teknologiska och suveräna land vi är, tar upp skeppet och bevisar motsatsen för horor som Jutta Rabé.
Citera