Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-13, 19:05
  #1
Medlem
Tjenare

Hur tusan går man bort all historik i Internet Explorer/MozillaF sökfältet? Ska snart byta dator och överge denna till min bror så en nollställning vore tacksamt. Har hört att det har något med cookies att göra? Windows Vista btw.
Citera
2010-08-13, 19:08
  #2
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epatraktordeluxe
Tjenare

Hur tusan går man bort all historik i Internet Explorer/MozillaF sökfältet? Ska snart byta dator och överge denna till min bror så en nollställning vore tacksamt. Har hört att det har något med cookies att göra? Windows Vista btw.
Ominstallera Windows om du vill få bort allt du har gjort på datorn. Det är oftast inte bara på ett ställe spåren sparas, utan lite här och var i Windows. Orkar du inte installera om så tanka CCleaner och kör med det så får du bort en del.

Cookies har med saken att göra, men ändå inte. Det är din webbläsare som sparar sökhistoriken.
Citera
2010-08-13, 22:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epatraktordeluxe
Tjenare

Hur tusan går man bort all historik i Internet Explorer/MozillaF sökfältet? Ska snart byta dator och överge denna till min bror så en nollställning vore tacksamt. Har hört att det har något med cookies att göra? Windows Vista btw.
¿que?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback