2005-10-31, 22:37
Medlem
flugiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boj
läs på igen, anavar ger inte mkt mera kvaliteta muskler än nått annt prepp, det e kosten + pct som avgör hur mkt man får behålla.

e det din första kur så tycker ja inte du ska köra nått annat än dboll lr Testo ena/e4d i 7 till 10 veckor.

som jag har fattat det så svullnar kroppen upp en massa på susta och mycket av det är vätska, jag vill se det resultat jag kommer att uppnå vid slutet av kuren. sen spelar det inte så stor roll om man kör en bra pct, vätskan går ur kroppen fortare än kvickt, och är det inte så att anavar är kännt för att användas av tyngdlyftare därför att det ger god kvalitet på musklerna och inte bara ger vikt och volym.

sedan undrar jag varför jag bara ska köra en så simpel kur, när man faktiskt kan kosta på sig att försöka få så gott resultat med en gång.

jag är medveten om det jag skrivit kan verka provocerande men jag orkar inte ändra texen. inget illa menat
Citera
2005-10-31, 23:13
Medlem
Steve-Os avatar
Bör man slänga in nån "testohöjjare" i sin efterkur också? Tänker på tillskott som t.ex tribulus.
Citera
2005-11-01, 11:10
Medlem
Steve-Os avatar
Citat:
borde stå på förpackningen.

Hur långt brukar dom hålla då? Har nämligen beställt men det kan dröja tills kuren...
Citera
2005-11-01, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steve-O
Hur långt brukar dom hålla då? Har nämligen beställt men det kan dröja tills kuren...

nåra år säkert som vanliga läkemedel.
Citera
2005-11-01, 23:19
Medlem
Vet ej om det hör hema här, men...Jag har inte kört nån kur men har mer eller mindre lite bitchtits Är relativt vältränad men har några knölar under bröstvårtorna som gör att bröstvårtorna står ut lite. Haft det i ungefär 2 år. Är 18 nu.

Min fråga lyder såhär: Kan jag använda mig att nolva alt. clomid för att få bort detta, eller går det inte/vore inte hälsosamt?

Jävligt tacksam för svar
Citera
2005-11-10, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flugis
som jag har fattat det så svullnar kroppen upp en massa på susta och mycket av det är vätska, jag vill se det resultat jag kommer att uppnå vid slutet av kuren. sen spelar det inte så stor roll om man kör en bra pct, vätskan går ur kroppen fortare än kvickt, och är det inte så att anavar är kännt för att användas av tyngdlyftare därför att det ger god kvalitet på musklerna och inte bara ger vikt och volym.

sedan undrar jag varför jag bara ska köra en så simpel kur, när man faktiskt kan kosta på sig att försöka få så gott resultat med en gång.

jag är medveten om det jag skrivit kan verka provocerande men jag orkar inte ändra texen. inget illa menat

ingen fara tar inte illa upp alls pekar dig lite i rätt riktning bara --------->

flugis, hur mkt du sväller beror på din kropp och din kost samt hur mkt cardio o kärring grill du kör.

du ska köra en sån simpel kur för o veta hur du reagerar på prepps, tänk om din kropp e helt anti o allt går fel, kan va skönt om du ligger på låga doser då och bara ett prepp för då vet du vad so me fel och kan kanske prova dig fram till nått som passar bättre.

sen om en bra pct e viktigt lr inte, kan du ju ställa dig till frågan om du vill ha barn och behålla mera av kuren...

mvh
Citera
2005-11-10, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrShotgun77
Vet ej om det hör hema här, men...Jag har inte kört nån kur men har mer eller mindre lite bitchtits Är relativt vältränad men har några knölar under bröstvårtorna som gör att bröstvårtorna står ut lite. Haft det i ungefär 2 år. Är 18 nu.

Min fråga lyder såhär: Kan jag använda mig att nolva alt. clomid för att få bort detta, eller går det inte/vore inte hälsosamt?

Jävligt tacksam för svar

du kan testa har hjälpt folk, köp hem nolva, kör 60mg/om dagen i en vecka o kolla om det hjälper annars ligg på 40mg/om dagen i några veckor, hoppas det ska hjälpa även dig.

mvh
Citera
2005-11-10, 12:31
Medlem
Citat:
du kan testa har hjälpt folk, köp hem nolva, kör 60mg/om dagen i en vecka o kolla om det hjälper annars ligg på 40mg/om dagen i några veckor, hoppas det ska hjälpa även dig.

mvh

Eller gå till läkaren, pubertets gyno kanske...
Citera
2005-11-10, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Eller gå till läkaren, pubertets gyno kanske...

jupp, säkert va det e, men värt ett försök
Citera
2005-11-10, 14:47
Medlem
vad har ni här på forumet för åsikter om att stacka nolva och clomid på pct och isf i vad för mängder
Citera
2005-11-10, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrShotgun77

Jävligt tacksam för svar

Tjena.

Jag ligger just nu på 60mg Effedrin om dagen, och 20mg Nolvadex.
Nolvadex ska jag pröva köra i 20dagar i 20mg bara för att jag har lite
"rester" från BT.

Du kan pröva Nolvadex utan problem, men var beredd på biverkningarna:

Finnar & Humörsväningar.

Kör 20mg eller 40mg.
Citera
2005-11-10, 14:53
Medlem
vad skulle ni föreslå för pct efter 400mg deca ew och en 10/60 på det
jag ska vad jag har förstått börja 3 veckor efter sista injekt och hålla på i 4 veckor men vet nån hur mkt jag ska ta av antingen nolva eller clomid eller båda 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in