Citat:
Ursprungligen postat av flugis
som jag har fattat det så svullnar kroppen upp en massa på susta och mycket av det är vätska, jag vill se det resultat jag kommer att uppnå vid slutet av kuren. sen spelar det inte så stor roll om man kör en bra pct, vätskan går ur kroppen fortare än kvickt, och är det inte så att anavar är kännt för att användas av tyngdlyftare därför att det ger god kvalitet på musklerna och inte bara ger vikt och volym.
sedan undrar jag varför jag bara ska köra en så simpel kur, när man faktiskt kan kosta på sig att försöka få så gott resultat med en gång.
jag är medveten om det jag skrivit kan verka provocerande men jag orkar inte ändra texen. inget illa menat

ingen fara tar inte illa upp alls
pekar dig lite i rätt riktning bara --------->
flugis, hur mkt du sväller beror på din kropp och din kost samt hur mkt cardio o kärring grill du kör.
du ska köra en sån simpel kur för o veta hur du reagerar på prepps, tänk om din kropp e helt anti o allt går fel, kan va skönt om du ligger på låga doser då och bara ett prepp för då vet du vad so me fel och kan kanske prova dig fram till nått som passar bättre.
sen om en bra pct e viktigt lr inte, kan du ju ställa dig till frågan om du vill ha barn och behålla mera av kuren...
mvh