2013-04-21, 18:42
Medlem
Zuccas avatar
Vad kör du med för märke på ditt anavar?
Citera
2013-04-21, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zucca
Vad kör du med för märke på ditt anavar?

Globalmed
Citera
2013-04-21, 22:31
Avslutad
Tycker ni att jag bör lägga in låg dos testosteron för att förhindra nedstängning?

Har läst olika om gyno och Anavar - vissa hävdar att det inte kan ge gyno medan andra menar att det faktiskt kan det och att då är inte nolva något skydd utan istället behöver man ta proviron eller låg dos testosteron för att förhindra detta. Någon som kan säga vad som gäller?
Citera
2013-04-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Tycker ni att jag bör lägga in låg dos testosteron för att förhindra nedstängning?

Har läst olika om gyno och Anavar - vissa hävdar att det inte kan ge gyno medan andra menar att det faktiskt kan det och att då är inte nolva något skydd utan istället behöver man ta proviron eller låg dos testosteron för att förhindra detta. Någon som kan säga vad som gäller?

Låg dos proviron stänger inte ner dig, det kommer testosteronet göra! Bästa mot Gyno är Letro, då kan du nolla ditt östrogen. Fast det är inte så jäkla härligt det.. Läs runt någon timma och sök så kommer du hitta svar på dina frågor

Edit: du bör läsa lite om Proviron samt Testo när det gäller mot håret ifall du var väldigt rädd om håret!
Mvh
Citera
2013-04-21, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Låg dos proviron stänger inte ner dig, det kommer testosteronet göra! Bästa mot Gyno är Letro, då kan du nolla ditt östrogen. Fast det är inte så jäkla härligt det.. Läs runt någon timma och sök så kommer du hitta svar på dina frågor

Edit: du bör läsa lite om Proviron samt Testo när det gäller mot håret ifall du var väldigt rädd om håret!
Mvh

Tack för ditt svar.

Utifrån vad jag har läst så är letrozole kontraproduktivt för de gains man annars skulle göra på kuren.

Jag vet att proviron inte stänger ner en så som testosteron. Dock vet jag att jag inte får hemskt håravfall på låg dos testosteron (125 mg). Proviron vet jag också är dåligt för oss med ärftligt håravfall men jag har inte testat det och vet därför inte hur pass hårt det går åt håret. Någon som kan uttala sig om det?
Citera
2013-04-22, 00:11
Medlem
RaketDoriss avatar
Kommer en 10/30 d-bol kur ge något? och behöver jag köra en PCT med nolva efteråt?

Helt färsk och försöker läsa på men det är mycket begrepp man inte förstår.
Tacksam för svar!
Citera
2013-04-22, 00:16
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaketDoris
Kommer en 10/30 d-bol kur ge något? och behöver jag köra en PCT med nolva efteråt?

Helt färsk och försöker läsa på men det är mycket begrepp man inte förstår.
Tacksam för svar!

nått ger det väl, men finns ingen ide att utsätta kroppen för prepp och aas om man ska köra 10/60. bättre att äta mer träna bra och så ser du lika dan ut i slutet ändå. så inte värt. ja finns ju ingen anledning att inte köra pct, men kroppen åter hämtar sig utan pct med. och på en så pass låg kur så nja. man får väl göra som man vill helt enkelt. finns ju ingen direkt bransch standrard kring aas.

Mvh
Citera
2013-04-22, 00:32
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
nått ger det väl, men finns ingen ide att utsätta kroppen för prepp och aas om man ska köra 10/60. bättre att äta mer träna bra och så ser du lika dan ut i slutet ändå. så inte värt. ja finns ju ingen anledning att inte köra pct, men kroppen åter hämtar sig utan pct med. och på en så pass låg kur så nja. man får väl göra som man vill helt enkelt. finns ju ingen direkt bransch standrard kring aas.

Mvh

Okej tack för svar, lite skraj om jag vågar köra en seriös kur.
Kanske om man läser på lite mer, önska man kunde anlita någon som sköter det åt en haha!
Citera
2013-04-22, 00:55
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Okej tack för svar, lite skraj om jag vågar köra en seriös kur.
Kanske om man läser på lite mer, önska man kunde anlita någon som sköter det åt en haha!

du skriver i helt fel tråd... okej skraj för en seriös kur? be ngn annan som forskar åt dig som du kan be om hjälp hur du ska hantera alla bieffekter du får. haha skämtar du eller?

läs på mera mkt mera och gör något vettigt, eller gör inget alls och dra härifrån, för din egenskull.

Mvh
Citera
2013-04-22, 00:56
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
du skriver i helt fel tråd... okej skraj för en seriös kur? be ngn annan som forskar åt dig som du kan be om hjälp hur du ska hantera alla bieffekter du får. haha skämtar du eller?

läs på mera mkt mera och gör något vettigt, eller gör inget alls och dra härifrån, för din egenskull.

Mvh

100% mad
Citera
2013-04-22, 00:57
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
100% mad

nej inte alls arg. men är hellre arg än totalt osmart iaf

mvh
Citera
2013-04-22, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdforlife
Gyno på ot

Fick gyno på ot vid dag 10-15 , körde med nolva+proviron i ca 10 dagar då försvann den! fanns fortfarande lite knölar kvar men inte bakom vårtan, så det var inte så illa hade tänkt köra letro när jag får hem den.

Jag har inte velat köra proviron kuren ut eftersom jag tappa mycket hår pga den och tappar fortfarande hår på ot också!

Vid ca dag 30 fick gyno igen pga så låg androgent nivå i kroppen, vet att det var jävligt dumt, men fronta nolvan och den här gången är den mycket mindre , en ärta bakom bröstvårtan på varje
jag börja direkt med letro , körde så här hittils:
Nolva : front 160
dag 2-10 40 mg

letro: 2,5 mg i en vecka nu och gynokänningar vill inte släppa, kanske knölarna minskat en del, jag vet att proviron kommer att hjälpa igen men vill helst inte ta det igen, har adex hemma också, det är en vecka kvar av kuren har fått fina reslutat, men nu när öströt är nollat känner mycket mindre effekt på ot får träningsvärk och inte samma resultat, kan det verkligen påverka så mycket när östrot är nollat?

Märket på letro är mir, vet att den funkar då sexlusten är kass nu och blivit av med en del vatten och fick ont i leder då o då.

så varför tror ni att jag får gynokänningar fortfarande trots så hög dos letro? kört hittils i en vecka+ 20 mg nolva ed

kan det beror på att androgen nivån är för låg eller nollat därför hjälper inte letron?
har adex hemma, jag hade tänkt köra med adex ist (då den är bättre för blodfetterna) tills kuren är slut och två veckor in i pct sen börja med letro igen då förhoppningsvis man har hunnit återhämtat sig en del så kanske letro hjälper då när det finns tillräckligt med androgent i kroppen? låter det som en bra ide eller har jag fel?

uppskattar hjälpen:!

kommer att skriva en slutrapport i kurrapporten när kuren är slut om ni är intresserade

Nolva sänker östrot, men ÄVEN testot.. kan va därför du inte känner av samma efttekt av de du knaprar.

Mot blodefetter och ledvärken. kan du ta omega 3. jag tar de själv mot ledvärk, det är ju som alla vet ett fett, o de smörjer lederna!! ta 8 -12 om dagen. jag äter 10 12 om dagen. dela de till frukost lunch o middag, de funkar bra. pröva de kostar inte så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in