Angående gynokänningar, kliar det konstant runt bröstvårtorna? Eller kommer det och går?? Sticker det?
Ömmar det mycket, gör det ont att ta på brösten?
Skulle vilja ha en liten mer utförlig beskrivning mer än "det kliar", kliar gör det ju alltid nånstans på kroppen
Tacksam för svar.
Undrar också detta!
Ingen som har svar på det?
Så man kan utesluta sina så kallade "känningar"och inse att det bara är nojja.
Hej jag har funderat på en sak. Kan man köra 5/14 dbol och få några som helst resultat? Man behöver väl knappast köra med nolva eller dyl samtidigt eller PCT efteråt till en sådan liten kur? Tack på förhand
Hej jag har funderat på en sak. Kan man köra 5/14 dbol och få några som helst resultat? Man behöver väl knappast köra med nolva eller dyl samtidigt eller PCT efteråt till en sådan liten kur? Tack på förhand
bortkastade pengar. så svart e nej, gör mera skada än resultat.
HCG är ett naturligt hormon hos kvinnor som bildas i moderkakan under graviditeten. Det framställs ur gravida kvinnors urin.
Gjorde frugan på smällen innan min absolut första kur (sustanon 250 - e4d) . Ska köra tribex o zma för å återhämta. behövs inget annat va? inge gynokänn under kuren.
Men enligt ovan så kan jag ju slicka fi*tan på frugan å kicka igång produktionen igen?
Ha d!
Gjorde frugan på smällen innan min absolut första kur (sustanon 250 - e4d) . Ska köra tribex o zma för å återhämta. behövs inget annat va? inge gynokänn under kuren.
Men enligt ovan så kan jag ju slicka fi*tan på frugan å kicka igång produktionen igen?
Ha d!
känner mig lite dum men jag måste fråga så att jag har allt klart för mig. jag kurar inte men jag följer ändå diskussionen.
vad jag letade efter var om man behöver HCG efter en dbol(10/60)kur? att nolva behövs förstår jag, men det var hcg'et jag inte hittade något svar på kring 10/60-kuren. Om ja, hur ofta och när?