2015-12-07, 12:44
Medlem
Somali4Jihads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Omkring bröstvårtan

Ok, så är det 3 cm från bröstvårtan så är det sanolikt något annat som en finne då troligen?
Citera
2015-12-07, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Somali4Jihad
Ok, så är det 3 cm från bröstvårtan så är det sanolikt något annat som en finne då troligen?

Öm svider och känns som en ärta eller dyl så är det gyno. Finnar är bara ytligt men gyno växer inifrån.
Citera
2015-12-07, 14:09
Medlem
Somali4Jihads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Öm svider och känns som en ärta eller dyl så är det gyno. Finnar är bara ytligt men gyno växer inifrån.

Fan svårt att veta. Alla mina finnar kommer inifrån och svider och är ömma. Oftast när jag jagar upp mig är det en finne. Nu vet jag inte längre.

Jag känner efter för mycket. Många säger man känner som FAN när man får gyno.
Citera
2015-12-08, 01:22
Medlem
Chives avatar
Är Nolvadex positivt för muskelutvecklingen om man använder sig av det under Testo-kuren? Jag menar att man givetvis använder Nolvadex främst för andra skäl, men jag har för mig att jag läste att det kunde öka testosteron nivån i kroppen med 150%, då borde det ju vara ett mirakel medel att kombinera med just en testokur.

tacksam för svar
Citera
2015-12-08, 15:36
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chive
Är Nolvadex positivt för muskelutvecklingen om man använder sig av det under Testo-kuren? Jag menar att man givetvis använder Nolvadex främst för andra skäl, men jag har för mig att jag läste att det kunde öka testosteron nivån i kroppen med 150%, då borde det ju vara ett mirakel medel att kombinera med just en testokur.

tacksam för svar

Meningslöst om inte i syfte att förebygga mot gyno. Tamoxifen minskar IGF-1 och HG produktionen avsevärt.
Citera
2015-12-17, 14:52
Medlem
Har kort lagdos testo e i 8 manader. Borjade med 250mg/v men efter 2-3 manader klev jag ner till 125 mg/v pga att jag anda hade sa daligt med tid till traningen och bara hann kora 1-3 ggr per vecka.

Vet att doserna ar extremt laga men tycker anda jag behallt de musklerna jag hade ratt bra med den har laga dosen. Samt att valmaendet och piggheten kants mycket battre an utan nan extra testo overhuvudtaget.

37 ar gammal och vager ca 80kg om det kan spela in.

Nu till min fraga: Bor jag kora nagon PCT efter en san har ganska lang, men anda valdigt liten kur? Hur nedstangd kan man tankas bli pa en san har liten kur? Isf hur ska man lagga upp PCTn?

Jag har Nolva, Clomid och hcg hemma.

Mvh
Citera
2015-12-27, 15:52
Medlem
Om man blir tvungen att avbryta en kur på dbol 40 mg+winnar 50 mg efter bara 2 veckor, bör man då köra med pct? Anledningen till att jag helst hoppar pct är att hålla nere spårtiden.
Senast redigerad av Milosovic89 2015-12-27 kl. 16:35.
Citera
2015-12-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milosovic89
Om man blir tvungen att avbryta en kur på dbol 40 mg+winnar 50 mg efter bara 2 veckor, bör man då köra med pct? Anledningen till att jag helst hoppar pct är att hålla nere spårtiden.

Det är inte nödvändigt, beroende på genetik så kan återhämtningen gå fort.
Citera
2015-12-27, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Det är inte nödvändigt, beroende på genetik så kan återhämtningen gå fort.
Tack för svaret. Känns som det kan funka utan, bör ju inte ha blivit så nerstängd efter bara 2 veckor.
Citera
2015-12-27, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milosovic89
Tack för svaret. Känns som det kan funka utan, bör ju inte ha blivit så nerstängd efter bara 2 veckor.

Självklart har det påverkat, det gör de nästan omedelbart eftersom att kroppen är bekväm så stänger hypofysen av produktionen av testosteron när hormoner tillsätts. Men det är inte en lång tid du har varit på så det är inga bekymmer att skita i PCT.
Citera
2015-12-29, 13:55
Medlem
kekkzors avatar
Man är väl inte i behov av HCG om man kör endast winnar 40mg/50dagar ?

Vad fungerar bäst som pct på bara winnar mellan nolva och clomid, eller fungerar de bäst tillsammans ?

Jag har nämligen kvar nolva sedan tidigare kur, dom är 1 år gamla men det ska väl inte göra nån skillnad ?
Citera
2015-12-29, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kekkzor
Man är väl inte i behov av HCG om man kör endast winnar 40mg/50dagar ?

Vad fungerar bäst som pct på bara winnar mellan nolva och clomid, eller fungerar de bäst tillsammans ?

Jag har nämligen kvar nolva sedan tidigare kur, dom är 1 år gamla men det ska väl inte göra nån skillnad ?

Du måste inte men förutsättningarna blir bättre. Nolva räcker på den där lilla blattekuren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in