• 1
  • 2
2010-08-11, 09:40
Medlem
Jag är endast 23 år gammal men har VÄLDIGT tydliga kindlinjer, vilket blir fatalt för mitt utseende. Går det att på något sätt få bort dessa via träning/kost?
Citera
2010-08-11, 09:46
Bannlyst
Kindlinjer? Om du menar att du har bulliga kinder så brukar det försvinna med åldern, det är barnutseendet som sitter kvar.
Citera
2010-08-11, 09:56
Medlem
evilkittys avatar
Vad menar du med kindlinjer?
Citera
2010-08-11, 10:59
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilkitty
Vad menar du med kindlinjer?

Kindlinjer:
http://www.lisswallin.com/images/botox/botox3.jpg

Något som jag tycker är förbannat sött nu när vi är inne på kinder är högakindben.
Hur klassificerar man att någon har höga kindknotor förresten?
Citera
2010-08-11, 11:14
Medlem
Kan det vara så att du är rund i ansiktet? (allvarlig fråga)
Citera
2010-08-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
Kindlinjer? Om du menar att du har bulliga kinder så brukar det försvinna med åldern, det är barnutseendet som sitter kvar.

Brukar det inte vara tvärtom? att kindlinjerna syns än mer ju äldre man blir?

När brukar det försvinna då? är ju 23 nu och knappast "barn" längre så att säga.
Citera
2010-08-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingfish
Kan det vara så att du är rund i ansiktet? (allvarlig fråga)

hur menar du rund?

Om du menar tjock så svar: "vet inte", alltså jag väger inte alls mycket och har inte mycket fett på kroppen (nåja lite på magen och kärlekshandtagen) men det kvittar, för hur smal jag än blir så ser jag alltid mullig ut i ansiktet.

Man blir väldigt frustrerad och vet ej vart problemet sitter:/
Citera
2010-08-11, 12:59
Medlem
Plastikoperation kan kanske ta hand om dem. Men det lär knappast gå bli av med dem så lätt annars. Prova att gå ned i vikt och se om det hjälper.
Citera
2010-08-11, 13:59
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Kindlinjer:
http://www.lisswallin.com/images/botox/botox3.jpg

Något som jag tycker är förbannat sött nu när vi är inne på kinder är högakindben.
Hur klassificerar man att någon har höga kindknotor förresten?

Finnar brukar ha rätt höga kindknotor vad jag vet. Vet inte hur man klassificerar det, men det brukar synas ganska tydligt.
Citera
2010-08-12, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cimmyen
Brukar det inte vara tvärtom? att kindlinjerna syns än mer ju äldre man blir?

När brukar det försvinna då? är ju 23 nu och knappast "barn" längre så att säga.

Nej men det utseendet kan sitta kvar länge, har med fettdepåerna att göra och de förändras när man blir äldre. Jag fick till exempel inte "vuxna" kinder förens jag blev 27-28, hade fortfarande det där lite bulliga utseendet på kinderna tills dess. Mer än så är jag faktiskt inte kvalificerad att svara för jag är inte alls insatt i sådant här mer än personliga spekulationer.
Citera
2010-08-12, 18:13
Medlem
Dumbbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cimmyen
Jag är endast 23 år gammal men har VÄLDIGT tydliga kindlinjer, vilket blir fatalt för mitt utseende. Går det att på något sätt få bort dessa via träning/kost?
Här har du en vettig tråd om ämnet, https://www.flashback.org/t900628 se bara till att lägga av med övningarna i tråden så ska det nog bli bra, lycka till!
Citera
2010-08-15, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
Nej men det utseendet kan sitta kvar länge, har med fettdepåerna att göra och de förändras när man blir äldre. Jag fick till exempel inte "vuxna" kinder förens jag blev 27-28, hade fortfarande det där lite bulliga utseendet på kinderna tills dess. Mer än så är jag faktiskt inte kvalificerad att svara för jag är inte alls insatt i sådant här mer än personliga spekulationer.

ok, kan man inte på något sätt påverka fettdepåerna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in