2010-08-10, 21:48
Medlem
NKBs avatar
hahhaahhahhaa
dumpad
Citera
2010-08-10, 21:53
Medlem
Det är INTE 100% att du smittar det vidare. Jag fick klamydia när ja pippade en brud..

Dock fick inte en annan kille det när han pippade henne nån vecka innan.

det är 70 eller 80% att det smittar, Har du jävligt tur har det ej smittat din sambo. Men hey.. Du får helt enkelt skylla dig själv grabben...
Citera
2010-08-10, 21:56
Medlem
Blueskjortas avatar
Så här tar du dig ur situationen:

1, Beställ direkt från någon pålitlig internetaffär Azitromax, dvs en engångsdos pencillin (vilket är samma som antibiotika såklart) för behandling av bland annat klamydia. Denna medicin brukar bara ges till personer som man inte kan lite på tar sin medicin (typ utvecklingsstörda osv). Azitromax kan heta något annat i andra länder så det får du ha koll på. Beställ två doser för säkerhets skull. Alltså en för dig och en för tjejen.

2, Invänta testkallelsen, du kommer ändå inte att hinna få medicinen innan den kommer så det funkar ej att komma undan ifrån den.

3, Gå och ta testet och invänta provsvar. Säg inte att du har haft sex med din flickvän om de frågar vilka du haft sex med.

4, Invänta svar.

5, Om positivt: du kan hämta din medicin och börja käka den, alternativt ta den som du beställt via nätet. Samtidigt måste du ge din flickvän engångsdosen. Tabletterna ser ut som vanliga alvedontabletter så se till att göra henne bakis inom kort och hoppas att hon vill ta två "värktabletter" (tror det är 2x 500mg tabletter som man ska ta). Säg att det är nån form av alvedon eller ipren. Hennes huvudvärk kommer inte att försvinna men du klarar dig ur skiten . Se sen till att absolut inte ha sex med henne på tio dagar. (hitta på nån ursäkt) men vik inte ner dig om hon ber. Då är du körd. OBS. om hon är allergisk mot saker i allmänhet så ska du absolut inte ge henne några tabletter då du kan åka dit ordentligt om hon skulle få nåt anfall.

Om negativt: gör inget.

Lycka till
Citera
2010-08-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Behöver inte äns skriva ett fejkat brev, kan be någon polare anmäla henne som sexpartner, iofs krävs det då att han/hon har sjukdomen, hmm...

En polare i lumpen kom en söndagkväll och sa att han hade klamydia och frågade om ja ville skojja med min flickvän... vi låg ute i fält den veckan och jag hade ett bra gäng missade samtal och det första jag fick när jag kom hem var en örfil..... och det blev bara värre när jag sa till henne att jag gjorde det för skoj skull...

Slutsats: krångla inte till det.... Kommer hon döda dig om du erkänner så vågar du inte ens drömma om vad hon gör ifall hon kommer på dig med att smyga med det!
Citera
2010-08-10, 21:58
Har du inte tänkt att de kan ha varit din brud som gett dig detta? Var säkert så att bruden din knullade med Alejandro innan din så kallade tripp och gav dig din s.k klamydia vilket du delade med dig!

Löst pack låter ni som!

Ser inte något bättre sätt att lösa problemet än de råd du redan har fått, så lycka till!
Citera
2010-08-10, 21:59
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgbrandes
What? Förklara! Det här låter intressant. Botar vanlig penicillin klamydia??
Ja... herregud, 10 dagar, sen är det ok. Bara köra... men du måste få henne att knapra med.
Citera
2010-08-10, 22:01
Medlem
Fru.Norbergs avatar
bara ett erkänna.... det är inte så skönt för dig att leva med det heller. Tro mig.
Citera
2010-08-10, 22:02
Medlem
Djonkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bondok
En polare i lumpen kom en söndagkväll och sa att han hade klamydia och frågade om ja ville skojja med min flickvän... vi låg ute i fält den veckan och jag hade ett bra gäng missade samtal och det första jag fick när jag kom hem var en örfil..... och det blev bara värre när jag sa till henne att jag gjorde det för skoj skull...

Slutsats: krångla inte till det.... Kommer hon döda dig om du erkänner så vågar du inte ens drömma om vad hon gör ifall hon kommer på dig med att smyga med det!

Fattar ingenting av det du försökte förmedla här? Din polare hade klamydia, så långt är jag med. Du ville skoja till det med flickvännen, så långt är jag med. Ni låg ute i fält, så långt är jag med. Din flickvän försökte få tag i dig och sen har det hänt nått emellan som renderade i en örfil vid hemkomst? Fattar ingenting som sagt...
Citera
2010-08-10, 22:03
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Övertala henne om att ni ska göra ett test tillsammans på skoj typ och sen bli jättearg och misstänksam mot henne när ni får beskedet om klamydia. Sen får du hoppas på att hon erkänner nåt dumt och blir jätteledsen för det. Därerfter förlåter du henne efter många om och men och du är helt plötsligt den goda personen i dramat!

Enkelt!

Funkar tvärbra jag har aldrig gjort det men det har funkat för säkert 2 vänner iaf..elakt som fan men smart!
Citera
Medlem
guldkorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcturis
Om du lurar i henne någon medicin så räkas det som grov misshandel. Du vet väll vad straffet för det är?
Jag väntar bara på att TS:s sambo inom kort startar en tråd här på FB: "Hjälp mig, min sambo försöker förgifta mig, smular ner gift i min mat".
Citera
Medlem
DrPsykoss avatar
Jag är väldigt mkt emot otrogenhet. Men just nu sitter jag och hoppas att en tjej varit otrogen..
Hur kul skulle inte det vara right back at ya!
Citera
2010-08-10, 22:04
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmabilen
http://medinc.se/ har du medicin mot klamydia, engångs dos dessutom!
Lycka till

This is Flashback! Inlagg 5 och nagon har redan hittat losningen. Bestall 3 doser (en till dig sjalv, en att experimentera med och en till henne/som backup) och testa hur du bast maskerar smaken och konsistensen. Jag skulle nog undvika alltfor varm mat da det kan forstora azithromycinet. Bryt forst upp din egen tablett, mortla, smaka lite, testa att losa upp i vatten, i apelsinsaft, blanda med filmjolk etc. Om det har en alltfor besk bismak kan du alltid blanda ut den i en thaibiffsalad (kallt och starkt) eller liknande. Zithromax ar som manga har papekat ett antibiotikum som tas som engangsdos mot klamydia, sa det bor kunna funka bra!

Det sager sig sjalvt att det underlattar en hel del om du slipper bli inkallad till farbror doktorn, sa det vore ju bra att managera det.

For ovrigt finns det en klassisk historia om ett visst Stockholmsoriginal som pa den gamla goda tiden (fore Zithromax) lyckades mata i sin davarande flickvan en hel 9-dagarskur tetracyklin genom att blanda ut det i morgonfilen eller liknande. Han ar en riktig skamtare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in