Citat:
Ursprungligen postat av udda123456
för tjejen får ju aldrig typ mens? där har du direkt flertalet av dagarna avräknade direkt, sen är det väl för fan bara att säga nej att man inte mår bra eller whatever. nu vet jag ju inte om dem någonsin har testat sig tsm förut, men om inte så är det väl bara att dra ett halvt erkännande om att man är orolig för man har symptom. att säga man har symptom/känner sig osäker/ngt är fel/konstigt eller what the fuck som helst bör ju fungera. och självklart kommer hon bli misstänksam om du vill ha testning men om resultaten visar att hon har men han är frisk så har jag svårt att se den människa som lyckas vända det till den friskas fel
offtopic: så håller jag dock med om att det är sjukt lågt att försöka fly undan, bättre att krypa till korset för hennes skull.
Mens, ok, dock kan han faktiskt knulla tjejen medans han går kuren utan problem bara testet tas precis innan kuren e slut. Men han ska fortfarande göra ett test för att han känner att han har symptom, och sedan visar det sig att hon har klamydia men inte han? Det räcker med att hon snackar med en enda av sina kompisar om det så kommer de nysta upp skiten direkt, och då kommer det vara helt omöjligt att skademinimera. Medicin eller erkännande är enda sättet. finns ett till tredje alt:
TS: Du kan alltid berätta att du misstänker att någon stoppat upp nåt i röven på dig på en fest. att du vaknat efter en fest med ont i röven som fan. låt det spela över ett par två veckor och prata om det ibland. börja sedan klaga över symptom och ta upp möjligheten att du blivit våldtagen. testa dig tillsammans med henne och visar det sig att du har klamydia blir du det stackars offret som blivit våldtagen, och hon måste lova att aldrig berätta för nån. Skulle det ta slut och ryktet sprids är det lätt att underminera grejen och hänvisa till otrohetsaffären och hur snyggt du löste det.