2010-08-11, 01:59
Medlem
RAAxels avatar
Ägd, ditt svin! Tycker dock synd om din flicka..

Om du har tur så lider du kanske av mycket acne? Försök isåfall att få utskrivet Tetralysal (antibiotika mot finnar). Det botar klamydia är jag rätt säker på
Citera
2010-08-11, 02:06
Medlem
Gå och testa dig, nämn att du har sex med din brud och de andra två brudarna. När positivt svar lämnas måste läkare berätta för din flickvän i ett anonymt brev där det står typ " du kan ha klamydia, kom o testa dig bitch ". Hon behöver aldrig veta att det är du som gett henne det, du får vara lite lurig.
Citera
2010-08-11, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udda123456
Finns ju en enkel lösning på problemet.

Som du själv sa som alternativ 2 långt tillbaka i tråden så kan du be en polare gå dit till apoteket och säga att han har symptomen för klamydia (flytningar+sveda då han kissar) och därigenom få utskrivet doxyferm i typ 8-9 dagar. detta kan han få innan han fått provsvar så även om han inte har klamydia på provet så har han ju trots allt fått sin medicin (dock måste han betala de typ 80kr det kostar eftersom han inte har diagnosen ännu vilket krävs för att landstinget ska stå för det)

se till att du inte ligger med din flickvän under den där tiden du tar medicinen, efter dosen är klar se till att du och tjejen beställer ett klamydiatest på klamydia.se och då kommer ju om allt slår "väl" ut antingen ingen av er ha eller bara hon. och om bara hon har klamydia och inte du kan ju inte du vara skurken, eller hur?

WHUT?! enkel lösning? detta var det mest idiotiska förslag jag nånsin hört. Hur fan ska han lyckas undvika att ha sex med sin tjej i nio dagar, för att sedan utan nån speciell anledning föreslå att beställa ett klamydiatest som hon sedan visar positivt på? Du tror inte hon fattar galoppen samma sekund som han föreslår testning?
Citera
2010-08-11, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av georgbrandes
Det hela hade ju inte varit hela världen om jag varit singel, men i min nuvarande relation innebär det att jag sitter i en mycket prekär situation. Jag kan ju inte gärna gå till en klinik och testa mig, för då kommer det vara svårt att undvika att sambon får reda på det och därmed också mina privata äventyr.

Hon kommer inte få veta nåt bara för att du e på kliniken, allt är helt anonymt. säg bara till läkaren att du ej haft sex med någon efter knullet med bruden i stugan.

Chansen att bli smittad är ej 100% men snarare 70% någon sa att det bara var 5 %, så är det inte. Finns dock statistik som visar att 5% av de som testar sig på ungdomsmottagningen har klamydia
Senast redigerad av Tryitwize 2010-08-11 kl. 02:22.
Citera
2010-08-11, 02:24
Medlem
Faux Pass avatar
Fy fan, vilken ynklig jävla råtta du är! Stå upp för vad du gjort ditt äckliga svin! Ska din feghet verkligen få kosta en eventuell sterilitet för din tjej? Gör slut och låt tjejen hitta en kille som inte horar med smittsamma blondiner. Äckel!

Att dessutom lyssna till råd för att få det att se ut som om det är hennes fel är ju helt SINNESJUKT. Fy fan!
Citera
2010-08-11, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
WHUT?! enkel lösning? detta var det mest idiotiska förslag jag nånsin hört. Hur fan ska han lyckas undvika att ha sex med sin tjej i nio dagar, för att sedan utan nån speciell anledning föreslå att beställa ett klamydiatest som hon sedan visar positivt på? Du tror inte hon fattar galoppen samma sekund som han föreslår testning?

för tjejen får ju aldrig typ mens? där har du direkt flertalet av dagarna avräknade direkt, sen är det väl för fan bara att säga nej att man inte mår bra eller whatever. nu vet jag ju inte om dem någonsin har testat sig tsm förut, men om inte så är det väl bara att dra ett halvt erkännande om att man är orolig för man har symptom. att säga man har symptom/känner sig osäker/ngt är fel/konstigt eller what the fuck som helst bör ju fungera. och självklart kommer hon bli misstänksam om du vill ha testning men om resultaten visar att hon har men han är frisk så har jag svårt att se den människa som lyckas vända det till den friskas fel

offtopic: så håller jag dock med om att det är sjukt lågt att försöka fly undan, bättre att krypa till korset för hennes skull.
Citera
2010-08-11, 03:05
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Du kan ju alltid ljuga ihop att du fick din bundis rabarbersvaj på läpparna när du låg och sov, och att han nu har testat positivt för klamydia. Något snillrikt borde du kunna komma upp med även om jag inte tycker att det är moraliskt försvarbart att ljuga om en sådan grej för sin sambo.
Citera
2010-08-11, 03:43
Medlem
SMBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgbrandes
Bara för att du inte delar min livsfilosofi behöver du inte ta till personangrepp. Var konstruktiv och bidra till att ordna upp problemet istället. Jag tror inte att verkligheten är så svart eller vit som du. Jag ser ingen motsägelse i att jag kan ha en verklighet och hon en annan. Så länge vi båda är lyckliga är det huvudsaken och i hennes verklighet är jag en trogen och på alla vis bra partner. Och i min verklighet också, eftersom jag gör henne lycklig, även om jag legat med andra - det har t.o.m. gjort mig till en bättre partner, eftersom jag inte behöver ibland känna en längtan efter singellivet, något som jag tror nästan alla som är fast i ett förhållande känner ibland.

Och jo, jag har empati. Vad du än tror är tanken på att göra min sambo illa fullständigt hjärtskärande. Det kommer jag inte låta hända.

Du motsäger dig själv fullständigt! Du säjer en sak och gör en annan! Handling väger tyngre än ord, saknar du fullständigt självinsikt?

Du inser att du måste få henne att testa sig right? Det visar sig sällan symptom för kvinnor när dom är smittade, så du kan inte själv undersöka om du smittat henne eller inte. Och går hon med det länge riskerar hon att bli steril. Hjärtskärande, ja psykopater kan ju känna... när det är dom själva som far illa.
Citera
2010-08-11, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udda123456
för tjejen får ju aldrig typ mens? där har du direkt flertalet av dagarna avräknade direkt, sen är det väl för fan bara att säga nej att man inte mår bra eller whatever. nu vet jag ju inte om dem någonsin har testat sig tsm förut, men om inte så är det väl bara att dra ett halvt erkännande om att man är orolig för man har symptom. att säga man har symptom/känner sig osäker/ngt är fel/konstigt eller what the fuck som helst bör ju fungera. och självklart kommer hon bli misstänksam om du vill ha testning men om resultaten visar att hon har men han är frisk så har jag svårt att se den människa som lyckas vända det till den friskas fel

offtopic: så håller jag dock med om att det är sjukt lågt att försöka fly undan, bättre att krypa till korset för hennes skull.

Mens, ok, dock kan han faktiskt knulla tjejen medans han går kuren utan problem bara testet tas precis innan kuren e slut. Men han ska fortfarande göra ett test för att han känner att han har symptom, och sedan visar det sig att hon har klamydia men inte han? Det räcker med att hon snackar med en enda av sina kompisar om det så kommer de nysta upp skiten direkt, och då kommer det vara helt omöjligt att skademinimera. Medicin eller erkännande är enda sättet. finns ett till tredje alt:

TS: Du kan alltid berätta att du misstänker att någon stoppat upp nåt i röven på dig på en fest. att du vaknat efter en fest med ont i röven som fan. låt det spela över ett par två veckor och prata om det ibland. börja sedan klaga över symptom och ta upp möjligheten att du blivit våldtagen. testa dig tillsammans med henne och visar det sig att du har klamydia blir du det stackars offret som blivit våldtagen, och hon måste lova att aldrig berätta för nån. Skulle det ta slut och ryktet sprids är det lätt att underminera grejen och hänvisa till otrohetsaffären och hur snyggt du löste det.
Senast redigerad av Tryitwize 2010-08-11 kl. 04:21.
Citera
2010-08-11, 04:19
Medlem
Gör en våldtäktsanmälan mot snedsteget och hoppas på det bästa. Tycker din sambo om dig så håller hon nog på dig.
Citera
2010-08-11, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drach
Gör en våldtäktsanmälan mot snedsteget och hoppas på det bästa. Tycker din sambo om dig så håller hon nog på dig.

hur våldtäktsanmäler man ett snedsteg?
Citera
2010-08-11, 05:08
Medlem
Rodimusprimes avatar
Kurera dig själv, sen när du är frisk så säger du att båda ska testa sig, du får negativt utslag, hon positivt. Skäll ut henne sen "förlåter" du henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in