Citat:
Ursprungligen postat av danieleb
Jag köpte alltid Estrella förr. Men sedan slutade jag äta chips, köpte bara någon enstaka gång (och då alltid estrella) och tyckte de var för salta. Men nu har jag på nytt väckt chipsmonstret efter att ha prövat OLW grillchips i 300g påse. Jag upptäckte att det är så chips ska smaka. Det är de klart godaste chips jag ätit! Perfekt med sälta, lagom mycket löksmak och otroligt kryddig och fyllig karaktär.
Med OLW:s nya grillchips, så har dem gått back to basic, åt det hållet deras tidigare "lök och salt" (har jag för mig att dem hette, röd påse med gula stjärnor) chips smakade förr om åren och nu är dem oslagbara faktiskt. Grymma!