2007-11-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lethargie
Jag har testat tzatzikichipsen som är rätt goda, men även Olive Oil-smakerna lightly salted och sweet chili som både är extremt goda dock är det något som oroar mig lite, kan inte finna någon utav dem i någon affär och de finns inte heller kvar på OLWs hemsida.

Ska skicka iväg ett mail nu höra vart fan dom har gjort av mina favoritchips

EDIT: vafan gör jag, ser nu att tråden är från 2004

Måste bara säga när jag såg din edit. Du gör det enda rätta.

Blair's chips är mina favoriter de flesta sorterna är goda, cheddar är dock ingen favorit. Köper dessa på internet så det är väl ganska lite chips för pengarna men sen gillar jag stark mat och dessa chips är "kryddade" om man säger så.
http://extremefood.com/category.php?id=ls
Citera
2007-11-01, 20:48
Medlem
2mass avatar
De godaste chipsen är lantchips grädfilsmak utan tvekan.
Citera
2007-11-02, 10:50
Medlem
Numes avatar
Lantchips, vilken smak spelar mindre roll, ömväxling förnöjer men gräddfil skulle jag säga.

De flesta andra sorters chip smakar som majsmjöl, friterat maltodextrin, med socker och salt.
Citera
2007-11-02, 12:29
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Salt och vinäger Fruktansvärt goda fast jag visste vilket öde dom skulle gå till mötes då jag inte mött så många som gillade dom. Har köpt chips med den smaken utomlands men har inte tyckt om dom p.g.a. bristande kvalitet. Vissa chips smakade för mkt och andra för litet och ingen god smak.

lantchips med grädfilsmak Chips friterade med skalet på och fantastisk god smak. Alltid gillat
Citera
2007-11-02, 12:39
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Salt och vinäger Fruktansvärt goda fast jag visste vilket öde dom skulle gå till mötes då jag inte mött så många som gillade dom.

Håller med. Klart godast. Annars så tycker jag att BBQ-chips ofta kan vara rätt goda, men den sorten jag gillade har jag inte sett på rätt länge nu.
Citera
2007-11-02, 12:56
Medlem
Bästa chipsen är OLWs naturchips med löksmak! tyvärr finns dem inte längre att hitta, otroligt synd eftersom dem var så otroligt smakrika i kombination med dess höga krispfaktor :P
Citera
2007-11-02, 13:02
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Nerlagt.

Grays ska enbart satsa på internethandel, deras nya sida är under omarbetning. www.grays.se
Citera
2007-11-02, 13:12
Medlem
SickMicks avatar
sourcream&onion e helt klart godast imo
Citera
2007-11-02, 13:39
Medlem
maxxisens avatar
Har inte läst igenom hela tråden men jag måste slå ett slag för Olws nya chips.
Naturchips gjorde på solrosolja. Ruskigt goda och även nyttigare än vanliga chips. Har iofs bara smakat Dill & Gräddfil men den var bland de godaste chipsen jag har ätit! Ska nog testa lite fler smaker i helgen :P
Spring och köp!
Citera
2007-11-02, 15:03
Medlem
Roxers avatar
Estrellas Sweet chili chips med vitlösdip, eller om flickvänen bestämer så blir det Souer cream and onion med ranchdip
Citera
2007-11-02, 15:20
Bannlyst
Sour cream and onion från Coop Forum, den vita påsen, så jävla mycket godare än olw och alla andra

Dock är jag nog ensam om att tycka det här också.
Citera
2007-11-02, 17:21
Medlem
Bolages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxology
Fanns Sourcream Cheese innan vilka var mycket goda. Har dessa slutat att produceras?
Jag mailade Estrella och frågade för ett tag sen, och så här svarade de.

Citat:
Hej Ola!

Tack för ditt mail. Sour Cream & Cheese 300 gram finns fortfarande i vårt sortiment, och ska finnas på både ICA, Coop och Willys.

Med vänlig hälsning
Kraft Foods Sverige AB

Jag har fortfarande inte hittat dem dock, och de kunde inte säga exakt vilka butiker som har dem i sortimentet eftersom de bara säljer till grossister.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in