En mycket enkel fråga, Estrellas är överlägset godast enligt mig

Grill är bäst, med äkta tzatziki eller cheese-dip. Jag gillade säsongssmaken som blev riktig smak som sen försvann, Spring onion and cheese. Den borde komma tillbaka.
Det som OLW gör bättre är de där lite lyxigare, med tzatzikismak.