Citat:
Bohlwinkel
Men hur menar du? Skulle han först förgäves ha försökt simulera sig till vård på 60-talet (för mat och husrum eller av annan anledning) och sedan, för att understryka hur vårdberoende han verkligen var, förgripit sig på tre pojkar som låg inlagda på sjukhuset där han arbetade. Kanske det, personligen tycker jag att det verkar enormt mycket troligare att hans övergrepp berodde på att han faktiskt hade sexuella tvångsstörningar.
För det första handlar det om antastanden,på de pojkarna vilket går att läsa.Det hade ingenting tror jag med sexuellt tvång att göra för då skulle han ha fortsatt men det har han inte gjort.Det hade nog mer med hans ångest och brukandet av trikloretylen,thinner och annat att göra att han gick över gränsen
. Lyssna på Kalla faktas intervju.Där förklarar han hela sammanhanget
Han säger också där att hans homosexuella läggning i de kretsar där han växte upp "var något som inte fanns" (jag är själv uppväxt i samma miljö så jag vet att så var det och värre) vilket väl måste ha gett ångest och behov av att bli sedd och lyssnad på och behov av att som
Jagharenliten skriver trygghet.Han hamnade ju utanför liksom!
Att Säter inte vill låta honom få en bedömning någon annanstans tycker jag visar en rädsla hos
Säter för vad som kan komma fram då när de inte har kontrollen längre.Han vårdas ju inte längre,han straffas och bevakas efter de resningar han fått och hans besökare visiteras olagligt! Liksom han själv till och med efter promenaderna på morgnarna på en sluten rastgård utan något att ta