2014-06-28, 23:45
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
Det där var väl ett skämt?

SB hade bara en ansvarig läkare i taget såvitt jag kan förstå

Grismongis har det kanske inte så bra som SB. I stället för fri tillgång behöver han fyra olika läkare som var för sig skriver ut hans dagliga dos?
Citera
2014-06-28, 23:46
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Han höll på förfrågan med om diagnosen pedofili. - Kan det tänkas att Levander har fel? - Kan det tänkas att SB:s agerande kan skyllas på droger och sniffning? - Kan det tänkas att det faktum att han efter de här pojkhistorierna inte har gjort sig skyldig till ett enda övergrepp på barn talar för att han inte är pedofil, och att hans besök på en homosexklubb 1974 med åtföljande hembesök hos en man, äldre än han själv, mer talar för att han är renodlat homosexuell och i likhet med så många andra homosexuella män gillar 20-åriga killar med välbyggda kroppar?

Ja, vem ska vi lita på här?

En anonym B-skribent? Eller den svenska rättspsykiatrikens absoluta auktoritet?
Citera
2014-06-28, 23:47
Medlem
Citat:
Nej, det menar jag inte, men var ser du pedofilin efter 1969?
Det här är ju omtuggningar men beslaget av barnporr, och vad SB berättade i den vevan.
Man kan ju alltid skylla på droger och fylla men alla som knarkar överfaller inte barn, det är två olika saker.
Citera
2014-06-28, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Jag har fyra läkare som föreskriver det jag behöver. Sture hade väl också flera läkare.
Skönt att höra, om nu inte ditt konto har kapats. Modigt av dig att berätta det om det inte kapats
(ska inte tramsa mer)
Citera
2014-06-28, 23:51
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Vid rånet 1991 var han kär, och sexuellt intresserad av, sin sextonårige medkompanjon. Sexuell relation förnekas bestämt av pojken som dessutom hade flickvän. Vad sanningen är vet vi inte.

Nu är sexton år inte riktigt pedofili, men lätt osmakligt är det i alla fall.
Citera
2014-06-28, 23:51
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Det här är ju omtuggningar men beslaget av barnporr, och vad SB berättade i den vevan.
Vad berättade han då? - Har sett att han förklarat att han förvarade porr åt en annan intagen, men det faktum att inget åtal var aktuellt talar för att porren var av ett mera menlöst slag.
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Man kan ju alltid skylla på droger och fylla men alla som knarkar överfaller inte barn, det är två olika saker.
Nej, men en del som sniffar kan få väldigt konstiga saker för sig. Och här var det ju alkohol, sniffning och psykofarmaka i en salig röra.
Citera
2014-06-28, 23:52
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vid rånet 1991 var han kär, och sexuellt intresserad av, sin sextonårige medkompanjon. Sexuell relation förnekas bestämt av pojken som dessutom hade flickvän. Vad sanningen är vet vi inte.

Nu är sexton år inte riktigt pedofili, men lätt osmakligt är det i alla fall.
Att vara kär är väl inte osmakligt; det är väl snarare lite gulligt..?
Citera
2014-06-28, 23:54
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:

Barnporrinnehavet?
Citera
2014-06-28, 23:54
Medlem
Citat:
Vad berättade han då? - Har sett att han förklarat att han förvarade porr åt en annan intagen, men det faktum att inget åtal var aktuellt talar för att porren var av ett mera menlöst slag.Nej, men en del som sniffar kan få väldigt konstiga saker för sig. Och här var det ju alkohol, sniffning och psykofarmaka i en salig röra.

Innehav av barnporr var inte kriminaliserat ännu. Den var inte alls menlös som jag fattat det.
Citera
2014-06-28, 23:55
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ja, vem ska vi lita på här?

En anonym B-skribent? Eller den svenska rättspsykiatrikens absoluta auktoritet?
SB:s facit; räcker inte det?
Citera
2014-06-28, 23:57
Medlem
Citat:
SB:s facit; räcker inte det?
Vaddå facit?
Bäst jag slutar innan jag lackar ur. Du leker ju bara.
Citera
2014-06-29, 00:02
Medlem
Bohlwinkels avatar
Citat:
Rånet -91. Då hade han ju finfina planer för bankdirektörens 3-årige son men fann denne för ful. Men du kan säkert finna något fint i det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in