2010-08-09, 17:40
Bannlyst
Muslimerna är definitivt det största hotet i Sverige. En djävulsk religion som inte tolererar andra religioner. Är ni beredda att döda för att befria Sverige från det hotet? Ingen religion skall få bestämma i Sverige och islam är den enda som har visat sig ha noll tolerans mot ateister och kristendom.
Citera
2010-08-09, 17:41
Medlem
Denoms avatar
Såklart jag dödar om jag blir utsatt för en situation där mord är den enda vägen för mig att leva fritt likt jag lever idag.
Citera
2010-08-09, 17:42
Medlem
Självklart.
Citera
2010-08-09, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gerasim
Muslimerna är definitivt det största hotet i Sverige. En djävulsk religion som inte tolererar andra religioner. Är ni beredda att döda för att befria Sverige från det hotet? Ingen religion skall få bestämma i Sverige och islam är den enda som har visat sig ha noll tolerans mot ateister och kristendom.
Citera
2010-08-09, 17:47
Medlem
Jag gillar inte religion överhuvudtaget.
Citera
2010-08-09, 17:50
Bannlyst
Ja.
Citera
2010-08-09, 17:55
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag är beredd att bekämpa sverigedemokrater, muslimer, kristna eller vem fan det nu må vara som vill ta ifrån mig min frihet, och då speciellt min yttrandefrihet. Tror dock inte att jag kommer att behöva döda någon eftersom ingen av de tre fiender till yttrandefriheten jag nämnde har visat sig vara speciellt effektiv när det kommer till att tysta mig eller någon annan i vårt land.
Citera
2010-08-09, 17:57
Medlem
KillForSatans avatar
varför skulle jag döda några sandnegrer öht? det är det svenska folket som själva röstat fram att det ska vara såhär. skyll er själva era jävla idioter
Citera
2010-08-09, 17:58
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Nej, jag är inte beredd att dö för Sverige. Sverige som idé är över och jag vill inte dö för något som vänsterpolitikerna har skapat emot min vilja.

Jag skulle nog vara beredd att dö för ett land jag tror på men inte Sverige.

Svenskar är för dumma för att beviljas existensberättigande.
Citera
2010-08-09, 18:01
Medlem
Staniolrustnings avatar
Jag kan tänka mej att vara del av en lokal milis, försvara det område där jag har mitt hem.
Citera
2010-08-09, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gerasim
Är ni beredda att döda för att bevara friheten i Sverige?
Religionsfriheten
Citera
2010-08-09, 18:14
Medlem
svampinfektions avatar
Jag hade gärna kämpat emot folk som skulle tvinga bort mig från mitt hem - men inte dödat, nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in