Citat:
Ursprungligen postat av Jamtskan
Inte jag heller. Men jag inbillar mig att det är svårare för en 12-åring att bete sig som en 18-åring, än för en 18-åring att bete sig som en 12-åring.
De flesta 18-åringar klarar det galant. Det verkar nästan som att det går på rutin, per automatik. Men det är nog intressantare att jämföra vem som klarar sig bäst att bete sig som en 18-åring. Och där tror jag - tyvärr - att det blir i princip oavgjort. De är lika mycket barn bägge två, åtminstone mentalt.
Citat:
Vilket jävla skitargument för att försvara 12-åringars rätt att befinna sig på Flashback.
Tja.. Du verkar ju vilja kasta ut användare som inte tillför något. Och då kan vi ju också kasta ut 18-åringarna. Men vad sägs om det här då: Flashback står för allas rätt att uttrycka sin åsikt. En åsikt du inte verkar dela.
Sedan tycker jag 18-åringar överlag tillför lika mycket (läs lite) som 12-åringar. De är allt annat än vuxna. De har för fan inte ens gått ur plugget och skaffat sig ett jobb än. Av alla de användare jag sett som är runt 18 år kan nog de riktigt vettiga räknas på ena handens fingrar. Och de flesta blev moderatorer, och så var det helt plötsligt inga alls kvar. I och för sig inget jätteproblem, då jag numera slipper läsa trådar vars rubrik TS inte ens bemödat sig med att formulera på ett vettigt sätt.
Citat:
Flashback är ett forum för alla - rövslickare, ryggdunkare och ja-sägare.
Ja, bland annat. Dessa grupper borde rimligen ha lika stor rätt att vistas här som alla andra.
Flashback vill väl locka till sig alla typer av människor? admin har ju med all önskvärd tydlighet visat att forumet inte längre är nischat.
Stäng av internetuppkopplingarna i skolorna, då borde vi lösa 2 problem på en gång.