Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-09, 17:28
Medlem
Teskeds avatar
Fann idag en snubbe som länkade till en annan hemsida, där denne användare hade en inloggning. Det som länkades var printscreens. Efter lite grävande, med hjälp av dessa preintscreens, fann jag att denne användare på den hemsidan står som under 18 år.

Så, vad gör jag nu? Sitter som en porslinshund och ler vackert åt denna upptäckt?

Edit: rubriken
Citera
2010-08-09, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesked
Så, vad gör jag nu?
Ingenting. Har användaren i fråga inte avslöjat sin ålder i ett inlägg här på Flashback så behöver du inte engagera dig i saken.
Citera
2010-08-09, 17:31
Medlem
Flytande_argots avatar
Varför känner du att måste göra något?
Citera
2010-08-09, 17:34
Medlem
Teskeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Varför känner du att måste göra något?
Vem sa att jag behövde göra något? Frågan var "Vad gör jag?", inte "Kan jag göra såhär?".
Citera
2010-08-09, 17:34
Bannlyst
Vad du borde göra nu är att kamma dig, skaffa ett jobb och inte minst ta och skaffa dig ett liv istället för att bry dig om nån jävla random internetanvändare med ett login på flashback.
Skämmes ta me fan idiotjävel!
Citera
2010-08-09, 17:35
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Driv med killen istället
Citera
2010-08-09, 17:37
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Vem sa att jag behövde göra något? Frågan var "Vad gör jag?", inte "Kan jag göra såhär?".

Okej: Ingenting.
Citera
2010-08-09, 17:38
Medlem
R.Rs avatar
Som sagt, du behöver inte göra något.
Citera
2010-08-09, 17:41
Medlem
Teskeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriumet
Vad du borde göra nu är att kamma dig, skaffa ett jobb och inte minst ta och skaffa dig ett liv istället för att bry dig om nån jävla random internetanvändare med ett login på flashback.
Skämmes ta me fan idiotjävel!
Kul att folk bemödar sig dessa svar när man helt enkelt kan svara "Ingenting". Kan det ha med post-counten att göra måntro..?
Citera
2010-08-09, 17:41
Medlem
Är åldern på flashback sann eller åldern på Sida X?
Citera
2010-08-09, 17:44
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Fann idag en snubbe som länkade till en annan hemsida, där denne användare hade en inloggning. Det som länkades var printscreens. Efter lite grävande, med hjälp av dessa preintscreens, fann jag att denne användare på den hemsidan står som under 18 år.

Så, vad gör jag nu? Sitter som en porslinshund och ler vackert åt denna upptäckt?

Edit: rubriken

Det är väl snarare just ditt "grävande" kring användarens identitet som vi nu bör pröva mot regel 1.06.

Och DET ses som bra mycket allvarligare än att minderåriga slinker in, tills de blir upptäckta eller hinner uppnå fb-mogen ålder.

//Brute
Citera
2010-08-09, 17:46
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Det är väl snarare just ditt "grävande" kring användarens identitet som vi nu bör pröva mot regel 1.06.
Bara regelbrott om ts skriver ut de i forumet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in