Jag skulle vilja påstå att jag har blivit sämre med åren. Fram tills typ två år sedan var jag iofs väldigt aggressiv och utåtagerande, men jag fattade vad folk menade när dom drog ett skämt typ. Nu är jag lugn som en filbunke men har istället inte en susning om folk är seriösa eller skojar om dom är ironiska. Jag brukar iofs fråga vad dom menar, blir lite stämplad som dum i huvudet, men det gör inget.
Jag fattar inte uttryck som jag inte har hört förut, när jag hörde "högt i tak" för första gången för några månader sen tänkte jag typ "jaha ja, det är väl bra med högt i tak på hus".
Min förmåga att läsa av folks ansikten är i princip obefintlig numera, jag kollar på kroppsspråk ist för det är mycket tydligare. Jag har också blivit sämre på att veta om något jag säger är taskigt eller inte, typ "jag gillar inte din outfit" om nån frågar. Vita lögner, vad är det? Min humor är också helt annorlunda, jag kan inte kolla på humorserier, typ Vänner längre för det är alldeles för uppenbart att det ska vara roligt så det blir bara skit istället.
Är skitdålig på att prata med folk jag inte känner också.
Men jag är fett glad ändå