Jag tänkte börja "sälja" camshower genom Livejasmin, det verkar ganska seriöst och bra.
Det jag undrar är dock om det är säkert, eftersom att dem ber en att skriva sitt ID-nummer och fota sin legitimation.... Känns liiite osäkert. Nån som har erfarenhet?
erfarenhet har jag inte men varför dom vill ha ID nummer och foto på ditt id kort är för att bevisa att du är över 18. då dom inte får främja barnporr måste alla deltagare inom porr/erotik bevisligen vara över 18.
helt 100% är man aldrig men ska du ge dig in i den branchen så är reglerna så. men ett hemligt mobil nummer och hemtelefon skulle jag skaffa om jag var du då man inte vet vad som händer och om man ska skaffa hemligt tele nummer prata med din operatör så löser dom det för typ 50 spänn
Hör väl inte riktigt hemma i prostitutionsforumet men..skulle tippa att samtliga seriösa camsidor kräver just en kopia på legget. Livejasmin är en stor och välkänd sida så du kan vara lugn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!